REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

KFC wprowadza nowy koncept restauracji

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 28-07-2011, 15:09
KFC wprowadza nowy koncept restauracji
Nowy koncept testowany jest w restauracji przy Trakcie Brzeskim na obrzeżach Warszawy

Najpopularniejsza światowa sieć restauracji serwująca dania z kurczaka, którą w Polsce operuje giełdowy AmRest, testuje w nowo otwartej restauracji przy Trakcie Brzeskim w Warszawie innowacyjny koncept. Jak deklarują przedstawiciele marki KFC, wszystkie nowe restauracje będą otwierane według tej koncepcji, a te już działające będą przechodzić stopniowo remonty.

REKLAMA

Nowy koncept to nie tylko zmiany w designie i wyposażeniu lokali. Zakłada on przede wszystkim intuicyjny i przyjazny dla klientów szlak komunikacyjny (osobne okienka zamówień, odbioru, dolewek) oraz skrócenie czasu oczekiwania na posiłki w godzinach szczytu, czemu służą interaktywne kioski do składania zamówień. Kolejnym założeniem pomysłu jest transparentność restauracji - z otwartą, widoczną dla klientów kuchnią, którzy mają możliwość obserwowania całego procesu przygotowywania potraw.

Jak podają menedżerowie marki, zmiany konceptu wiążą się ze sporymi inwestycjami, które zostaną przeprowadzone do końca 2012 roku. Nie podają jednak szacunkowych kwot, jakie zostaną wydane.

- Nowa koncepcja restauracji jest typowo polska i stanowi połączenie najlepiej sprawdzających się elementów na różnych światowych rynkach. W Czechach wprowadziliśmy podobne zmiany już pół roku temu i mamy nie tylko doskonałe recenzje od gości, ale także o wiele lepsze wyniki sprzedaży w nowych lub odmienionych lokalach - mówi Anna Bednarska, brand manager marki KFC w AmRest.

Oprócz nowego konceptu lokali, sieć KFC wprowadza też zmiany w komunikacji. Planuje promować to, że w restauracjach serwowane są potrawy przyrządzane wyłącznie ze świeżych składników, a kurczaki nie są produktami mrożonymi. Jak zaznacza Wojciech Kozłowski, dyrektor ds. jakości sieci KFC, sieć współpracuje ze sprawdzonymi firmami drobiarskimi, które dostarczają mięso trzy razy w tygodniu do każdej restauracji.

W tym samym czasie w restauracjach wprowadzono nowość, jaką jest seria dań z grillowanym kurczakiem marki Brazer.

KFC zamierza promować nowy koncept oraz nową strategię i produkty poprzez szeroko zakrojone działania. W planach są m.in.: spoty w telewizji, kampania w outdoorze, działania PR, informacje na opakowaniach posiłków, materiały POS oraz działania w Internecie (m.in. na portalach społecznościowych).

AmRest zarządza obecnie 130 restauracjami KFC w Polsce. Jak już podawaliśmy, do końca roku powstanie ok. 30 nowych lokali. Spółka zarządza w sumie 280 lokalami sieci, które - oprócz Polski - ulokowane są w Czechach, na Węgrzech, w Serbii, Bułgarii i Rosji.

Czytaj także:

AmRest inwestuje w sieć KFC

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 952) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH