Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

KGHM TFI: Mamy strategię dla Staropolanki

  • Autor: pr/portalspozywczy.pl
  • Data: 22-05-2012, 13:05
KGHM TFI: Mamy strategię dla Staropolanki
Robert Gąsiorek, wiceprezes ds. handlowo-produkcyjnych Zespołu Uzdrowisk Kłodzkich S.A., właściciela marek wód Staropolanka i Wielka Pieniawa

- W stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku odnotowaliśmy dwucyfrowy wzrost sprzedaży naszych produktów - mówi Robert Gąsiorek, wiceprezes ds. handlowo-produkcyjnych Zespołu Uzdrowisk Kłodzkich S.A., właściciela marek wód Staropolanka i Wielka Pieniawa.

Od kilku miesięcy - z ramienia KGHM TFI - zajmuje się Pan rozwojem firmy Staropolanka. Jakie firma ma plany?

Wspólnie z zespołem Staropolanki została opracowana trzyletnia strategia rozwoju, według której firma z regionalnej będzie się rozwijać w firmę o charakterze ogólnopolskim.

Jakie są główne założenia nowej strategii?

Proces budowy nowego brandu Staropolanki będzie długofalowy. Najważniejsze jest jednak to, że marka już dzisiaj ma ogromny potencjał i jest pozytywnie postrzegana na rynku. Pomimo tego, że obecnie pracujemy już z większością sieci handlowych w Polsce, to chcemy aby nasze produkty były w jeszcze większej liczbie placówek handlowych - zarówno w kanale nowoczesnym, jak i tradycyjnym. Stąd też stale prowadzimy rozmowy z kolejnymi partnerami handlowymi oraz rozpoczynamy budowę odpowiednich struktur handlowych. Za perspektywiczny dla naszej branży uważamy także rynek HoReCa, który stopniowo chcemy zdobywać.

Czy działania handlowe pójdą w parze z działaniami marketingowymi?

Zdajemy sobie sprawę, że aby osiągnąć wyznaczone cele, musimy być zdecydowanie lepiej widoczni, a co za tym idzie wyróżniać się wśród konkurencji. Dlatego intensyfikujemy działania marketingowe. Mamy świadomość potencjału, jaki posiadają nasze produkty. Nie chcemy być jedną z wielu wód, dostępnych na polskim rynku. Chcemy stworzyć markę topową, a nasze brandy - Staropolanka i Wielka Pieniawa - spełniają wszystkie warunki, aby takimi się stać.

Gdzie pan widzi największe przewagi?

Mamy dwie rozlewnie w Polanicy-Zdroju oraz jedną w Jeleniowie koło Kudowy-Zdroju. Co ważne, Staropolanka jest także doskonałym uzupełnieniem branży uzdrowiskowej. W ramach Grupy posiadamy własne uzdrowiska, zarządzane przez fundusz KGHM TFI S.A., które przyciągają coraz większą liczbę gości - polskich i zagranicznych, dlatego też chcemy wykorzystać synergię z obydwóch działalności.

Zarówno Staropolanka, jak i Wielka Pieniawa to naturalne wody mineralne, o najwyższych walorach smakowych. Wody sygnowane tymi brandami od lat znane na polskim i europejskim rynku. A zatem ich wysoka jakość jest bezdyskusyjna.

Czy widać już jakieś efekty waszych działań?

Na tym etapie działań trudno mówić o efektach, ale faktycznie w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku odnotowaliśmy dwucyfrowy wzrost sprzedaży. Zawdzięczamy to przede wszystkim świetnemu zespołowi, który ma wiele nowych pomysłów i działa z dużym zaangażowaniem.

Eksperci rynku prognozują około 10 - proc. wzrost na rynku wód. My jednak chcemy sięgnąć po zdecydowanie więcej. Poza tym, rynek wody w najbliższym czasie czeka koncentracja. Mogę jednak zapewnić, że będziemy dokładnie analizować wszelkie ruchy na rynku i aktywnie na nie reagować. Staropolanka ma być czołową wodą mineralną na rynku a jej obecność w Grupie Kapitałowej KGHM do tego zobowiązuje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • matren 31-01-2015, 15:56:
Jasne, oni wyszli na tym jak zabłocki na mysle, bo jak czytałem na gowork.pl/opinie_czytaj,30496 to tylko kolejne protesty i strajki teraz są.
  • Marylka Sz. 23-05-2012, 10:31:
Byle bez aspartamu i nareszcie w szklanych butelkach.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 689) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH