Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

King’s Street Retail kupił CH Wzorcownia

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 22-12-2011, 13:56

Wzorcownia, włocławskie centrum handlowe otwarte w 2009 roku, dołącza do portfela King’s Street Retail.

Wczoraj sfinalizowana została transakcja zakupu Wzorcowni Włocławek przez fundusz nieruchomościowy Blackstone od firmy Budizol Sp. z o.o. Property SKA, polskiego inwestora i dewelopera.

W portfelu King's Street Retail, platformy grupującej wysokiej jakości polskie centra handlowe, jest już Magnolia Park we Wrocławiu, Galeria Twierdza Kłodzko, Galeria Twierdza w Zamościu oraz Galeria Pestka w Poznaniu zakupiona zaledwie trzy tygodnie temu. Wliczając Wzorcownię Włocławek, King's Street Retail dysponuje obecnie łączną powierzchnią handlową 190 000 m2. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, wkrótce zostanie także zakupiona Galeria Tęcza w Kaliszu.

Wzorcownia to wyjątkowa galeria handlowa zbudowana przez firmę Budizol Sp. z o.o. SKA, o powierzchni najmu 25 500 mkw., z parkingiem na 400 miejsc. Galeria powstała w wyniku udanej rewitalizacji XIX-wiecznej fabryki fajansu, zlokalizowanej w samym centrum Włocławka. Zróżnicowana oferta renomowanych polskich i międzynarodowych marek obecnych we Wzorcowni obejmuje takie sklepy jak: H&M, RESERVED, C&A, New Yorker, SMYK, Nike, Adidas, CCC, Sephora, Rossmann i wiele innych. Centrum oferuje także szerokie możliwości rozrywki i rekreacji, w tym kino, kręgielnię, klub bilardowy oraz klub fitness, a także liczne restauracje i kawiarnie.

Bezpośrednio po akwizycji zarządzanie Wzorcownią Włocławek przejęła Master Management Group, wiodąca polska firma zarządzająca i inwestująca w nieruchomości handlowe, która odpowiada także za zarządzanie pozostałymi centrami z portfela King's Street Retail. - Wzorcownia to wyjątkowy projekt, tak pod względem doskonałej lokalizacji w sercu Włocławka, jak i urzekającej architektury. Cieszy nas perspektywa pełnego wykorzystania potencjału tego centrum, gdyż widzimy tu obiecujące możliwości rozwoju. Naszym najbliższym celem jest podniesienie atrakcyjności Wzorcowni poprzez aktywne działania marketingowe, które przyniosą dalszy wzrost liczby odwiedzających, a w efekcie jeszcze wyższe obroty dla najemców - mówi Paul Kusmierz, prezes Master Management Group.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 243) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH