Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Biedronka nie odnotowała zwiększonej sprzedaży jabłek

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 11-08-2014, 16:06

Zwiększona sprzedaż jabłek na rynku krajowym może ograniczyć negatywne skutki embarga nałożonego przez Rosję. Sieć Biedronka, która posiada ponad 2400 sklepów, nie odnotowała jednak zwiększonej sprzedaży jabłek wśród swoich klientów.

- Największym zainteresowaniem cieszą się czerwone odmiany jabłek. W celu promowania tego produktu i jego pochodnych takich jak soki, czy ciasta, zmniejszyliśmy cenę jabłek do 1,75 zł/kg, która będzie obowiązywała w najbliższym czasie. Prowadzimy również kampanię komunikującą, iż sieć Biedronka jest największym polskim odbiorcą rodzimych jabłek - podaje sieć.

W kampanii udział bierze przedstawiciel firmy Agroserw będącej jednym z partnerów handlowych dostarczających jabłka do sklepów Biedronka.

Biedronka przypomina, że jabłka z krajowych sadów stanowiły niemal 99 proc. wszystkich jabłek sprzedanych w sieci w 2013 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • anula 08-10-2014, 18:31:
Nic dziwnego , byłam dziś w Markecie Biedronka i zauważyłam że są jabłka Polskie ale są również z Włoch. Pytam się po co w takim trudnym momencie jak są polscy sadownicy importujemy je z innych krajów.
  • amatorcydru 20-08-2014, 17:56:
W Warszawie na Nowym Mieście
cydr na półkach się nie zmieści?

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH