Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Klienci Frisco.pl zrobią zakupy z pomocą Asystenta Google

Frisco.pl to pierwszy supermarket internetowy w Polsce, który rozwija się w obszarze voice commerce wprowadzając możliwość głosowego zamówienia zakupów z dostawą do domu. Rozwiązanie w postaci Asystenta Google będzie dostępne dla klientów sklepu już od września tego roku.

Klienci Frisco.pl zrobią zakupy z pomocą Asystenta Google
Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl. Fot. PTWP

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 02-07-2019, 12:31

Według przewidywań rynkowych, liczba użytkowników korzystających z głosowych zakupów wzrośnie w ciągu najbliższych trzech lat aż dziesięciokrotnie. Frisco.pl jako lider rynku e-grocery wdraża innowacje umożliwiające klientom coraz wygodniejsze zakupy, tym samym zmieniając oblicze polskiego e-commerce. Jedną z nich jest wprowadzenie opcji asystenta głosowego, z którego pomocy będzie można skorzystać podczas zakupów na Frisco.pl. To kolejny krok w kierunku rozwoju customer experience, po opcji umożliwiającej przesłanie „jednym kliknięciem” listy zakupów z serwisów BieDiet.pl, Vitalia.pl i Przepisy.pl prosto do koszyka popularnego e-sklepu.

Voice commerce to przełomowy krok dla rozwoju rynku zakupów online. Zgodnie z prognozami, jeszcze w tym roku połowa wyszukiwań będzie sterowana głosem, a do 2022 roku co drugie gospodarstwo domowe w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych będzie korzystać z inteligentnych głośników w domu. Warto zauważyć, że obecni użytkownicy tych urządzeń bardzo chętnie kupują w ten sposób produkty spożywcze – kategoria ta jest trzecią najczęściej zamawianą, tuż za elektroniką i rozrywką  –  podkreśla Grzegorz Bielecki, Prezes Zarządu Frisco.pl.

Funkcja wirtualnego asystenta to praktyczne rozwiązanie stanowiące nowy kanał kontaktu z klientami. Opcja w pierwszej kolejności będzie dostępna dla obecnych użytkowników supermarketu online, posiadających już historie koszyków.

Naszym nadrzędnym celem jest oferowanie konsumentom nowoczesnych rozwiązań, które usprawnią ich codzienne zakupy, dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie asystenta głosowego. To innowacyjny kanał zakupowy, dzięki któremu klient ma możliwość w łatwy sposób wypełnić swój koszyk na przykład gotując obiad czy siedząc w samochodzie – mówi Tomasz Michalski, Dyrektor ds. Komercyjnych Frisco.pl.

Klient po wejściu na stronę Frisco.pl, zarówno z tradycyjnych desktopów, jak i przez aplikację mobilną, będzie mógł zarezerwować termin dostawy, a następnie przy otwarciu poprzedniego koszyka, którego zawartość odczyta asystent głosowy, będzie możliwa jego modyfikacja: dodawanie, usuwanie lub zmiana liczby produktów. W przypadku wyboru dodatkowych towarów z wirtualnej półki, asystent zawsze poda klientowi aktualne promocje. Po skompletowaniu koszyka sklep odczyta całą listę zakupów, a użytkownik sfinalizuje zamówienie poprzez jego akceptację. W przypadku konieczności uzyskania większej ilości informacji, asystent głosowy będzie w stanie udzielić odpowiedzi na 20 najczęściej zadawanych pytań. Jeżeli zaś problem zostanie nierozpoznany przez asystenta, użytkownik będzie przekierowany na stronę internetową, gdzie dostanie możliwość skontaktowania się z działem obsługi klienta.

Funkcja zamówień głosowych na Frisco.pl będzie dostępna od września tego roku, wcześniej pojawiając się w wersji testowej. Wdrożeniem rozwiązania zajmie się firma Yoshi.AI.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Grzegorz Bielecki RSS ALERT    /    Frisco RSS ALERT    /    Asystent Google RSS ALERT    /    e-handel RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.205.109.82
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.