Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Klienci reprezentują różne zachowania zakupowe

  • Autor: Marketing przy Kawie
  • Data: 27-04-2012, 12:37

Z tegorocznego badania Shopping Monitor wyłania się obraz pięciu typów nabywców prezentujących różne zachowania zakupowe, w różny sposób robiących zakupy w sklepach należących do różnych formatów. Są to: klient „Ja", „Beztroski", „Racjonalny", „Rutyniarz" oraz „Towarzyski - informuje serwis Marketing przy Kawie.

Jak podaje Marketing przy Kawie, nie ma kogoś takiego jak „przeciętny nabywca" - rynkowy sukces firmy uzależniony jest w dużej mierze od adresowania jej oferty do odpowiedniego segmentu nabywców. Co równie oczywiste, planowanie aktywności marketingowej z myślą o „wszystkich nabywcach" jest celowaniem w nieokreślony obszar.

Badanie Shopping Monitor 2012 pokazało także, że nabywcy największą część budżetu domowego przeznaczonego na dobra FMCG wydają w sklepach wielkoformatowych - dyskontach oraz hipermarketach - czytamy w serwisie Marketing przy Kawie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 263) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH