Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Klienci sklepów bardzo podatni na marketing sensoryczny, a najbardziej generacja Z (raport)

Strona 3 z 3

Podczas gdy zapach ma silny wpływ na kupujących we wszystkich badanych krajach (65 procent globalnie), najbardziej zapamiętywany był w Hiszpanii, gdzie 85 procent hiszpańskich kupujących pamiętało, że zauważyli przyjemny zapach sklepu. Kupujący w Chinach i USA najsilniej reagowali na muzykę w punktach sprzedaży: 65 procent osób w tych krajach potwierdziło, że z przyjemnością słuchało tam muzyki.

Muzyka jest ważna bez względu na branżę:

·        MUZYKA & MODA

74% kupujących ubrania pamięta, że z przyjemnością słuchało muzyki przeszukując sekcję wyprzedażową.

·        MUZYKA & RESTAURACJE SZYBKIEJ OBSŁUGI

58% konsumentów pamięta obecność przyjemnej muzyki podczas posiłku.

·        MUZYKA & URODA

1 na 2 kupujących pamięta, że z przyjemnością słuchał/a muzyki w drogerii.

·        MUZYKA & ZAKUPY SPOŻYWCZE

1 na 2 kupujących pamięta słuchanie przyjemnej muzyki podczas zakupów spożywczych. 1 na 4 pamięta ogłaszane promocje, a 1 na 5 przypomina sobie zmianę decyzji zakupowej pod wpływem słyszanych ogłoszeń.

·        MUZYKA & BANK

1 na 4 klientów banków wyraźnie pamięta obecność „odpowiedniej” muzyki

Sukces jest w zasięgu WZROKU – kontent WIZUALNY rządzi:

 ·        58% konsumentów wskazuje, że przyciągające uwagę treści wideo mają pozytywny wpływ na ich zakupy

 ·        58% klientów restauracji szybkiej obsługi pamięta konkretne informacje, które widzieli na ekranach

 ·        54% robiących zakupy spożywcze z Generacji Z na całym świecie potwierdza, że dowiedzieli się o produkcie lub promocji z ekranów umieszczonych w sklepie

 ·        25% klientów aptek na świecie mówi, że zostało w nich dłużej ze względu na przyciągające uwagę treści wyświetlane na ekranach

Walnut Unlimited to agencja badania rynku, ale też przedstawia się jako agencja rozumienia ludzkości, która odkrywa tajniki ludzkiego umysłu po to, by pomóc globalnym markom lepiej rozumieć ludzi i podejmować lepsze decyzje biznesowe.

Mood / Mood Media jest światowym liderem w dziedzinie Experience Design. Poprzez integrację mediów, rozwiązań marketingu sensorycznego, społecznych i mobilnych aplikacji oraz rozwiązań opartych na technologii, Mood wzmacnia marki i pomaga swoim partnerom biznesowym tworzyć zaawansowane połączenia z ich klientami. Partnerami biznesowymi Mood są wiodące na świecie marki z wielu branż, w tym handlu detalicznego, mody, usług finansowych, hospitality czy też rynku gastronomicznego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

handel RSS ALERT    /    handel detaliczny RSS ALERT    /    sklepy RSS ALERT    /    marketing RSS ALERT    /    marketing sensoryczny RSS ALERT    /    Mood Media RSS ALERT    /    Walnut Unlimited RSS ALERT    /    Aleksandra Potrykus–Wincza RSS ALERT    /    narzędzia sprzedaży RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.196.208.187
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.