Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Kłopoty Almy: Restrukturyzacja, puste półki, opóźnienia w płatnościach

Restrukturyzacja, brak produktów od znanych producentów, nieuregulowane płatności z częścią dostawców. A pracownicy mają tak ustawiać produkty, by półki nie wyglądały na puste - tak dziś wygląda sytuacja Almy, jednej z największych polskich sieci handlowych - donosi serwis money.pl.

Kłopoty Almy: Restrukturyzacja, puste półki, opóźnienia w płatnościach
fot. Alma Market

Autor: Money.pl
Data: 28-07-2016, 10:40

Delikatesy należące do Jerzego Mazgaja braki w sklepach tłumaczą "twardymi negocjacjami". Jednocześnie ratują się sprzedażą swoich nieruchomości, oszczędnościami na każdym kroku i zmniejszaniem powierzchni sklepów. 

W delikatesach nie znajdziemy już na przykład marki Lisner, śledzi nie ma więc w ogóle lub pochodzą od dużo mniej znanych firm. Nie ma też serów i innych produktów od jednej z największych mleczarni w Polsce - SM Mlekovita. 

W części placówek brak już nie tylko poszczególnych marek, ale całych kategorii produktów. Zdarza się, że w sklepach nie można kupić papierosów.

Jak przekazali redakcji money.pl pracownicy, produkty w Almie mają układać w taki sposób, by regały nie wyglądały na całkowicie puste. W delikatesach można więc zobaczyć całe wystawy z odświeżaczy powietrza, które ciągną się przez dwa-trzy metry. Często półki są wyłożone tylko od frontu, a wyjęcie jednego piwa czy herbaty odsłania pustą przestrzeń.

W placówkach część regałów nad kasami zdemontowano, a z kolei w miejscu, gdzie kiedyś wyłożona była prasa, powkładano torebki na prezenty. O tym, że jeszcze niedawno leżały tam czasopisma, świadczą przywieszki z reklamą tygodnika "Polityka".

Inny producent przetworów owocowych, który handluje z delikatesami przez hurtownie, przyznaje, że te żalą się na opóźnienia w płatnościach. I jednocześnie same zmniejszają u niego zamówienia, bo wstrzymują lub ograniczają dostawy do Almy.

Więcej na money.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Alma Market RSS ALERT    /    Jerzy Mazgaj RSS ALERT    /    delikatesy Alma RSS ALERT

KOMENTARZE (9)

  • Klient Expert 2016-07-29 09:10:20
    To było do przewidzenia!!! Maciej Wojciechowicz Dyrektorem Zakupów to jakiś żart... Wystarczy zobaczyć jego profil zawodowy Na zakupach i rynku trzeba sie znać. Twarde negocjacje??? Szkoda bo Alma miała dobry start i lojalnych Klientów
  • olo 2016-07-29 10:45:51
    Twarde negocjacje teraz kiedy dostawcy już balansują na granicy opłacalności, i oczekiwanie na dalsze obniżki NIE . tylko przedpłata na zamówiony towar
  • Handlowiec FMCG 2016-07-29 14:26:34
    To już jest koniec, niema już NIC - Almy !!!!
  • asso 2016-07-30 12:29:35
    To musiało się tak skończyć...
  • kuki 2016-07-30 18:42:07
    Najpierw Bomi, teraz Alma... szkoda

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.82.10.219
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.