Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kobiety przeciwko najnowszej reklamie KFC

  • Autor: pb.pl
  • Data: 24-09-2010, 09:21

KFC ruszyło ze swoją nową kampanią promującą kanapkę Double Down - informuje pb.pl. Jak donosi dziennik "USA Today", kontrowersje wywołało logo nowej kanapki umieszczone na strojach reklamujących kanapki dziewczyn, a konkretnie na ich pośladkach.

Terry O'Neill, szefowa Narodowej Organizacji Kobiet twierdzi, że takie pomysły mogą się obrócić przeciwko marce, bo to kobiety podejmują więcej niż połowę decyzji odnośnie zakupu posiłków - czytamy na pb.pl.

Cytowany przez serwis John Cywinski, szef marketingu odpowiada, że to po prostu efektywny sposób na przykucie uwagi młodych mężczyzn, którzy są grupą docelową w sprzedaży kanapki Double Down/

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 045) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH