Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kolporter jest zadowolony z poziomu sprzedaży alkoholi i papierosów

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 23-01-2013, 11:37

Kolporter w swojej ofercie dystrybucyjnej ma zdecydowaną większość kategorii produktowych zaliczanych do FMCG. Wiodącymi kategoriami są papierosy i alkohol.

Sławomir Pięta, wiceprezes Kolportera, zdradza, że na tle zmniejszającego się wciąż rynku tytoniowego (rok do roku o około 5 proc.) Kolporter jest jedną z dwóch firm w Polsce, która może pochwalić się rosnącą sprzedażą papierosów liczoną w sztukach.

Alkohol to stosunkowo nowa grupa asortymentowa w ofercie dystrybucyjnej Kolportera, odbiorcami są przede wszystkim sklepy detaliczne typu convenience. - Po ponad roku możemy ocenić, że rozwój tej kategorii przewyższa poziom, jaki zakładaliśmy wprowadzając ją do oferty - mówi Sławomir Pięta. - Uruchomiliśmy trzy nowe hurtownie alkoholi w Szczecinie, Lublinie i Kole, a więc obecnie mamy łącznie dwanaście hurtowni, z których dostarczamy alkohol do sklepów w całym kraju. Bez większych problemów konkurujemy z firmami działającymi od lat na rynku alkoholi, wykorzystując efekt komplementarności dostawy - u nas klient może zamówić jednocześnie np. alkohol, słodycze, papierosy i otrzymać te produkty w jednej dostawie. Największą sprzedaż stanowią alkohole z tzw. segmentu ekonomicznego, którego produkty charakteryzują się dobrą jakością za atrakcyjną cenę. W tym obszarze odbywa się największa konkurencja cenowa pomiędzy dystrybutorami. Dla nas ważne jest, aby elastycznie wypełniać ofertę markami z innych - równie ważnych z poziomu dystrybutora i producenta - segmentów alkoholowych - dodaje wiceprezes Kolportera.

Kolporter dystrybuuje również produkty swoich marek własnych, takich jak Dobry Wybór - artykuły spożywcze, napój energetyczny Tabu, słodycze Oki Dogi czy chusteczki higieniczne Chustelki. - Marki własne pozwalają zdobywać nowych klientów i oferować konsumentowi towar o wysokiej jakości za rozsądną cenę - podkreśla Sławomir Pięta. A to przekłada się na zysk detalisty, jest również korzystne dla klienta.

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów towarów FMCG w naszym kraju. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 812) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH