Kolporter powiększa sieć Traf Press
Traf Press - najmłodsza ogólnopolska sieć franczyzowa Kolportera, która wystartowała 1 lutego 2012 roku, liczy już blisko 300 punktów handlowych zlokalizowanych w całej Polsce. Najwięcej punktów z logo sieci działa w Małopolsce (50) i na Śląsku (41).
Traf Press jest ofertą skierowaną do właścicieli prywatnych punktów sprzedaży typu kiosk i salonik. Zasady współpracy w ramach sieci Traf Press są następujące: właściciel kiosku lub saloniku, prowadzący działalność gospodarczą i dysponujący umową najmu lokalu lub dzierżawy gruntu, zobowiązuje się sprzedawać w swoim punkcie prasę i usługi terminalowe (doładowania prepaid, akceptacja kart płatniczych, opłacanie rachunków) dostarczane wyłącznie przez Kolportera. Ma również możliwość zaopatrywania się w tej spółce w produkty FMCG. Dodatkowe przychody z tytułu przynależności do sieci, oprócz dotychczasowych zarobków, mogą w ciągu miesiąca wynieść 1 000 zł netto.
Według wczesniejszych zapewnień sieci, Traf Press w tym roku powiększy się o 200 punktów. Kolporter stawia przede wszystkim na dobre lokalizacje - w atrakcyjnych handlowo miejscach, pozwalających na efektywną działalność punktów zrzeszonych w sieci Traf Press.
Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!