Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kolporter stawia na rozwój sieci

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 25-04-2016, 11:45
Kolporter stawia na rozwój sieci
fot. Kolporter

W pierwszym kwartale 2016 roku Kolporter uruchomił dwadzieścia osiem nowych punktów handlowych, w tym dwadzieścia dwa saloniki prasowe i sześć salonów Top-Press. Cztery nowe punkty Top-Press zostały wyposażone w strefę bistro Top Presso.

Sieć saloników prasowych Kolportera poszerzyła się o punkty zlokalizowane w Czechowicach-Dziedzicach, Częstochowie, Dąbrowie Górniczej, Jarocinie, Kielcach, Krakowie, Kraśniku, Krynicy Zdrój, Lublinie, Łodzi, Makowie, Ostrołęce, Pleszewie, Poznaniu, Solcu Kujawskim, Suchym Lesie, Szczecinie, Turku i Wrocławiu.

Nowe salony Top-Press powstały w Ruszowicach, Tomaszowie Lubelskim i Warszawie. Punkty w Tomaszowie Lubelskim i aż trzy zlokalizowane w stolicy posiadają strefę bistro Top Presso.

– Realizujemy swoją strategię stabilnego, zrównoważonego rozwoju sieci. To, co bez wątpienia wpływa w sposób istotny na nasze długofalowe plany to obecny, niejasny stan prawny całego sektora handlowego. Nadal czekamy na ostateczny kształt ustawy o podatku od sprzedaży detalicznej. Jeśli okaże się ona niekorzystna dla naszej branży z pewnością będziemy zmuszeni zweryfikować swoje plany rozwoju – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

Aktualnie do sieci Kolportera należą 1020 saloniki prasowe i 199 salonów Top-Press, w tym 7 ze strefą bistro Top Presso.

Kolporter oferuje obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce, zlokalizowaną w sklepach detalicznych, sieć ponad 25 tysięcy terminali do sprzedaży doładowań prepaid. Terminale realizują również płatności i usługi elektroniczne. Kolporter zarządza siecią ponad 1000 Saloników Prasowych i salonów Top-Press. Spółka zatrudnia w całym kraju ponad tysiąc osób.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Krakowski 28-04-2016, 12:38:
Cały czas trzymają w niepewności polskich przedsiębiorców...
Nie powinno tak być, żeby się ludzie bali o swoje biznesy.
Podatek powinien być skontruowany tak, żeby nikt się nie musiał martwić i żeby wszystko było jasne. Powinny płacić wielkie zagraniczne markety i wtedy wszystko by było dobrze, a przedsiębiorcy nie musieliby się bać o swoje interesy, a tak ludzie nie wiedzą, czy to co robią będzie dalej opłacalne.
  • mike 26-04-2016, 14:26:
Kolporter - najbardziej badziewiasta sieć kiosków, w której nic nie można kupić.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNER SERWISU
partner serwisu

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 341) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.