Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kolporter testuje nowe produkty i usługi

  • Autor: ŁR, portalspozywczy.pl
  • Data: 13-02-2012, 14:52

Następuje ewolucyjna zmiana asortymentu kojarzonego z formatem "saloników prasowych" - ocenia Mateusz Wiśniewski, wiceprezes Kolportera.

Podstawowym asortymentem saloników prasowych na początku była prasa, co pozostało nawet w ich nazwie. Obecnie jednak trudno uznać salonik za typowy „kiosk z gazetami", przypomina raczej mały sklep. - Nazwa „salonik prasowy" jest mocno ugruntowana w świadomości konsumentów, wiec nie zamierzamy jej zmieniać, ale co istotne i zarazem pozytywne, następuje ewolucyjna zmiana asortymentu kojarzonego z tym formatem sklepu - zauważa Mateusz Wiśniewski, wiceprezes Kolportera. - Z badań rynku wynika, że szczególnie saloniki Kolportera postrzegane są przez klientów jako posiadające szeroką ofertę asortymentu impulsowego (słodycze, napoje, OTC, drobne zabawki, kosmetyki, etc) oraz usług, takich jak: zakłady lotto, płatności rachunków, doładowanie telefonu, zakup biletu na mecze etc. - wymienia. 

- Rzeczywiście nasza oferta, jak na tak małe sklepy, jest bardzo szeroka, wciąż testujemy nowe produkty i usługi. Właśnie wprowadzamy nową usługę Teczkomat, która zagwarantuje klientom nawet najmniejszego saloniku dostęp do pełnej oferty tytułów prasowych wydawanych w Polsce. Ważnym wzbogaceniem asortymentu jest sprzedaż sezonowa pod nazwą „Cztery pory roku", np. artykułów szkolnych czy upominków mikołajkowych lub walentynkowych - dodaje. 

Ciekawą propozycją dla producentów chcących przetestować w salonikach Kolportera, jak w tym segmencie rynku klienci przyjmują ich produkt, jest usługa In-Out. - W ramach niej oferujemy kompleksową logistykę, zestaw narzędzi wsparcia sprzedaży oraz - jeśli produkt się przyjmie - wprowadzenie go na stałe do naszej oferty. Ostatnio tak się stało z orzeszkami firmy Laro - mówi Wiśniewski. - Nawiasem mówiąc, szeroka gama narzędzi wsparcia sprzedaży jest naszą mocną stroną. Mam tu na myśli działania, takie jak „tygodniówka", czyli polecanie produktu przez sprzedawców, wykorzystanie szerokiej bazy nośników reklamowych, akcje samplingowe czy programy konsumenckie - zaznacza.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 433) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH