Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kolporter uruchomił nową sieć saloników prasowych pod szyldem Top Press

  • Autor: Wiadomości handlowe
  • Data: 08-10-2009, 14:35
Kolporter uruchomił nową sieć saloników prasowych pod szyldem Top Press

Spółka Kolporter Sieci Handlowe rozwija nową markę saloników prasowych - Top Press. Pod tym szyldem działa już 10 punktów, wkrótce powstanie kolejnych 50. Projekt dedykowany jest lokalizacjom w centrach handlowych - informują Wiadomości handlowe.

Od tradycyjnej sieci Kolportera nowe saloniki różnią się nazwą i logotypem, ale też meblami i standardami merchandisingowymi. Według przedstawicieli sieci, wprowadzone modyfikacje skutkują nawet 30 proc. wzrostem sprzedaży.

Niewykluczone, że obok logotypu Top Press wkrótce pojawi się brand należący do jednego z koncernów tytoniowych lub operatorów komórkowych. Obecnie trwają rozmowy w tej sprawie.

Od kilku miesięcy Kolporter szuka kupca na sieć saloników prasowych. Zainteresowanie inwestycją wyraziło kilkanaście firm i funduszy inwestycyjnych z Polski z zagranicy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 381) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH