Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kolporter wprowadza pod marką własną napoje energetyczne i izotoniczne

  • Autor: Marcin Szczepański, portalspozywczy.pl
  • Data: 07-08-2009, 12:02
Kolporter wprowadza pod marką własną napoje energetyczne i izotoniczne
fot. franchising pl

Spółka Kolporter Service coraz dynamiczniej wchodzi na rynek marek własnych, wprowadzając napoje energetyczne i izotoniczne o kilku smakach. W planach jest powiększenie tej oferty o mrożone herbaty, słodycze, leki OTC i wodę mineralną.

- Poszerzamy ofertę o produkty, których najbardziej oczekują nasi klienci, bo sprzedając je mogą uzyskać znacznie wyższą od standardowej marżę - mówi Krzysztof Żądło, dyrektor handlowy Kolportera Service.

Zdaniem Krzysztofa Żądło marki własne w różnych grupach asortymentowych będą się w Polsce dynamicznie rozwijać. Świadczą o tym przykłady ich rosnącej sprzedaży w dużych sieciach detalicznych. Podobne tendencje występują również na rynkach zagranicznych, np. w Niemczech, gdzie papierosy pod markami własnymi to około 20 proc. rynku.

- Potencjał rozwojowy dla tego segmentu jest bardzo duży, dlatego już wprowadziliśmy do dystrybucji napoje energetyczne „Tabu" oraz izotoniczne"Vita Drink". W pierwszej dekadzie września w naszej ofercie pojawi się mrożona herbata "Vita Drink" ice tea, niebawem dojdą słodycze impulsowe, a w planach są tabletki OTC i woda mineralna.

Dodajmy, że w wśród napojów wprowadzony do sprzedaży w maju energetyk „Tabu" jako jedna z trzech dystrybuowanych przez Kolportera Service marek (pozostałe to "Red Bull" i "Tiger" ), ilościowo stanowi już około 20 procent przychodów w tej kategorii.

Kolporter Service wspiera sprzedaż marek własnych programem zakupowym "Karaiby", w którym wszyscy detaliści, po dokonaniu zakupów na określoną regulaminem kwotę, mogą pojechać na atrakcyjną wycieczkę. Produkty tej kategorii są też promowane w punktach sprzedaży, przy użyciu wysokiej jakości materiałów POS (woblery, plakaty, standy, ulotki informacyjne).

- Ponadto promujemy nasze marki własne w gazetach promocyjnych dostarczanych do wszystkich naszych kontrahentów i na stronach www - mówi Żądło. - Korzyść dla sprzedawców to przede wszystkim już wspomniana zwiększona marża handlowa, którą zapewniamy, i konkurencyjna cena. W przypadku napoju energetycznego „Tabu" sugerujemy cenę na poziomie 1,99 zł, a oferowany produkt pod względem jakości opakowania i napoju mieści się w segmencie premium, w którym cena produktów jest przecież znacznie wyższa - wyjaśnia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 015) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH