REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Kolporter wprowadza pod marką własną napoje energetyczne i izotoniczne

  • Autor: Marcin Szczepański, portalspozywczy.pl
  • Data: 07-08-2009, 12:02
Kolporter wprowadza pod marką własną napoje energetyczne i izotoniczne
fot. franchising pl

Spółka Kolporter Service coraz dynamiczniej wchodzi na rynek marek własnych, wprowadzając napoje energetyczne i izotoniczne o kilku smakach. W planach jest powiększenie tej oferty o mrożone herbaty, słodycze, leki OTC i wodę mineralną.

REKLAMA

- Poszerzamy ofertę o produkty, których najbardziej oczekują nasi klienci, bo sprzedając je mogą uzyskać znacznie wyższą od standardowej marżę - mówi Krzysztof Żądło, dyrektor handlowy Kolportera Service.

Zdaniem Krzysztofa Żądło marki własne w różnych grupach asortymentowych będą się w Polsce dynamicznie rozwijać. Świadczą o tym przykłady ich rosnącej sprzedaży w dużych sieciach detalicznych. Podobne tendencje występują również na rynkach zagranicznych, np. w Niemczech, gdzie papierosy pod markami własnymi to około 20 proc. rynku.

- Potencjał rozwojowy dla tego segmentu jest bardzo duży, dlatego już wprowadziliśmy do dystrybucji napoje energetyczne „Tabu" oraz izotoniczne"Vita Drink". W pierwszej dekadzie września w naszej ofercie pojawi się mrożona herbata "Vita Drink" ice tea, niebawem dojdą słodycze impulsowe, a w planach są tabletki OTC i woda mineralna.

Dodajmy, że w wśród napojów wprowadzony do sprzedaży w maju energetyk „Tabu" jako jedna z trzech dystrybuowanych przez Kolportera Service marek (pozostałe to "Red Bull" i "Tiger" ), ilościowo stanowi już około 20 procent przychodów w tej kategorii.

Kolporter Service wspiera sprzedaż marek własnych programem zakupowym "Karaiby", w którym wszyscy detaliści, po dokonaniu zakupów na określoną regulaminem kwotę, mogą pojechać na atrakcyjną wycieczkę. Produkty tej kategorii są też promowane w punktach sprzedaży, przy użyciu wysokiej jakości materiałów POS (woblery, plakaty, standy, ulotki informacyjne).

- Ponadto promujemy nasze marki własne w gazetach promocyjnych dostarczanych do wszystkich naszych kontrahentów i na stronach www - mówi Żądło. - Korzyść dla sprzedawców to przede wszystkim już wspomniana zwiększona marża handlowa, którą zapewniamy, i konkurencyjna cena. W przypadku napoju energetycznego „Tabu" sugerujemy cenę na poziomie 1,99 zł, a oferowany produkt pod względem jakości opakowania i napoju mieści się w segmencie premium, w którym cena produktów jest przecież znacznie wyższa - wyjaśnia.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 495) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH