Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kolporter zwiększa zyski z marek własnych

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 14-09-2010, 12:05

- Pomysł by wprowadzić do sprzedaży produkty marki własnej okazał się przysłowiowym strzałem w dziesiątkę. Z całą pewnością będziemy poszerzać ich asortyment, bo popyt na te towary systematycznie rośnie. Stawiamy na wysoką jakość, dlatego współpracujemy z najlepszymi producentami. Do tego produkty marki własnej są tańsze niż ich odpowiedniki - mówi Maciej Topolski, rzecznik prasowy Kolportera.

Kolporter zapowiedział właśnie rebranding sklepów Meta, zastąpi je sieć "Dobry Wybór". Pod taką nazwą są też sprzedawane takie produkty, jak ogórki konserwowe i koncentrat pomidorowy. Produkuje je dla firma Polptak, bazująca na produktach polskich.

Asortyment linii "Dobry Wybór" to również dania gotowe typu: fasolka po bretońsku, pulpety, gołąbki i klopsiki w sosie pomidorowym, produkowane przez Pamapol; makarony z firmy Golimak.

W czerwcu br. Kolporter Service wprowadził do oferty linię słodyczy pod marką "Oki-Dogi". Duże udziały w sprzedaży w swojej kategorii mają także napoje energetyczne "Tabu", produkowane przez Eko-Vit.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 478) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH