Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Konsumenci coraz częściej skarżą się na małe i średnie sklepy

  • Autor: Dziennik Gazeta Prawna
  • Data: 26-03-2012, 08:28

Klienci detalistów najczęściej skarżą się na problemy związane z obuwiem. Tak wynika ze statystyk polubownych sądów konsumenckich - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

Większość spraw dotyczy problemów z reklamacjami: przekraczaniem przez sprzedawców wskazanych ustawowo terminów ich rozpatrzenia, powoływaniem się przez sklepy na niekorzystne dla klientów opinie wynajętych przez siebie rzeczoznawców oraz brakiem reakcji sprzedawców na żądanie zwrotu pieniędzy za towar, który okazał się wadliwy lub niezgodny z umową.

Z danych WIIH wynika prawidłowość, że konsumenci najczęściej skarżą się na producentów i sprzedawców obuwia. W ubiegłym roku w Gdańsku co druga sprawa rozpatrywana przez tamtejszy SPSK dotyczyła właśnie problemów konsumentów z butami. Podłożem sporów są często także odzież, sprzęt elektroniczny, RTV i AGD oraz meble - czytamy w "DGP".

Stronami sporu stają się zazwyczaj mali i średni przedsiębiorcy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 381) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH