Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Koszyk cen: Aldi zyskuje dzięki największemu udziałowi marki własnej

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 21-06-2012, 16:02

Okazuje się, że im większy udział marki własnej w ofercie sklepu tym większa szansa na zaoferowanie niższego poziomu cen. Widać to po obecnym badaniu, w którym dyskonty mogły wskazać zamienniki marki własnej tylko wówczas, gdy nie mają na półce wymienionych w Koszyku 50 produktów artykułów brandowych. To pokazało, że sieć Aldi ma najmniejszą ofertę produktów brandowych spośród sieci dyskontowych obecnych w Polsce. Takie ukształtowanie oferty ma wpływ na pozycję w zestawieniu.

W sieci Aldi zakupy z Koszyka 50 produktów kosztowały od 248 zł w Poznaniu do 251 zł na Górnym Śląsku.

Jednocześnie trzeba dodać, że Aldi to sieć, która ma najmniejszą ofertę produktów brandowych spośród sieci dyskontowych obecnych w Polsce. Takie ukształtowanie oferty ma wpływ na pozycję w zestawieniu.

W Lidlu za zakupy 50 produktów z Koszyka brandowego zapłacimy 255,40 zł we wszystkich monitorowanych miastach.

Sieć Biedronka zaproponowała w tym tygodniu Koszyk 50 produktów w cenie 264,78 zł.

Za zakupy 50 produktów z Koszyka brandowego w sieci Netto w połowie czerwca rachunek wyniósł od 268,09 zł w Bydgoszczy do 268,53 zł we Wrocławiu.

W kategorii delikatesów w Almie w zależności od lokalizacji Koszyk 50 produktów kosztuje od 270 zł Lublinie do 280 zł w Trójmieście. Ostatnio ceny w sieci Alma wahały się od 272 zł do 277 zł.

W Piotrze i Pawle zdecydowano się na ujednolicenie polityki cenowej w różnych lokalizacjach. Na początku czerwca Piotr i Paweł w zależności od miasta oferował ceny na 50 produktów z Koszyka od 289 zł w Bydgoszczy do 293 zł we Wrocławiu. Obecnie jest to 275,45 zł we wszystkich badanych miastach.

Jak wynika z czerwcowego monitoringu Bomi oferuje Koszyk 50 produktów w cenie od 280 zł w Bydgoszczy do 282,30 zł na Górnym Śląsku. Trzy tygodnie temu zaś wahały się od 270 zł do 280 zł

W sieci Delima za zakupy z Koszyka 50 produktów rachunek wyniesie od 307 zł w Warszawie do 309 zł na na Górnym Śląsku. Trzy tygodnie temu ceny w tej sieci były o kila złotych wyższe.

Badanie przeprowadzono w dniach 15 -20 czerwca

Koszyk cen dlahandlu.pl uwzględnia ceny 50 produktów brandowych, a w przypadku ich braku produkty zamienne, w tym marki własne sieci handlowych. Informacja o tym zaznaczana jest w tabeli dodatkową cyfrą, która rozwija się w pełny opis mówiący, jaki produkt został wybrany do badania. W wypadku, gdy produkt występuje w sklepie w innej gramaturze niż przyjęta w projekcie i podana na stronie, cena jest przeliczana do wskazanej wielkości, np. 1 litr, 1 kilogram, itp.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 724) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH