Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Koszyk cen: Aldi zyskuje dzięki największemu udziałowi marki własnej

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 21-06-2012, 16:02

Okazuje się, że im większy udział marki własnej w ofercie sklepu tym większa szansa na zaoferowanie niższego poziomu cen. Widać to po obecnym badaniu, w którym dyskonty mogły wskazać zamienniki marki własnej tylko wówczas, gdy nie mają na półce wymienionych w Koszyku 50 produktów artykułów brandowych. To pokazało, że sieć Aldi ma najmniejszą ofertę produktów brandowych spośród sieci dyskontowych obecnych w Polsce. Takie ukształtowanie oferty ma wpływ na pozycję w zestawieniu.

W sieci Aldi zakupy z Koszyka 50 produktów kosztowały od 248 zł w Poznaniu do 251 zł na Górnym Śląsku.

Jednocześnie trzeba dodać, że Aldi to sieć, która ma najmniejszą ofertę produktów brandowych spośród sieci dyskontowych obecnych w Polsce. Takie ukształtowanie oferty ma wpływ na pozycję w zestawieniu.

W Lidlu za zakupy 50 produktów z Koszyka brandowego zapłacimy 255,40 zł we wszystkich monitorowanych miastach.

Sieć Biedronka zaproponowała w tym tygodniu Koszyk 50 produktów w cenie 264,78 zł.

Za zakupy 50 produktów z Koszyka brandowego w sieci Netto w połowie czerwca rachunek wyniósł od 268,09 zł w Bydgoszczy do 268,53 zł we Wrocławiu.

W kategorii delikatesów w Almie w zależności od lokalizacji Koszyk 50 produktów kosztuje od 270 zł Lublinie do 280 zł w Trójmieście. Ostatnio ceny w sieci Alma wahały się od 272 zł do 277 zł.

W Piotrze i Pawle zdecydowano się na ujednolicenie polityki cenowej w różnych lokalizacjach. Na początku czerwca Piotr i Paweł w zależności od miasta oferował ceny na 50 produktów z Koszyka od 289 zł w Bydgoszczy do 293 zł we Wrocławiu. Obecnie jest to 275,45 zł we wszystkich badanych miastach.

Jak wynika z czerwcowego monitoringu Bomi oferuje Koszyk 50 produktów w cenie od 280 zł w Bydgoszczy do 282,30 zł na Górnym Śląsku. Trzy tygodnie temu zaś wahały się od 270 zł do 280 zł

W sieci Delima za zakupy z Koszyka 50 produktów rachunek wyniesie od 307 zł w Warszawie do 309 zł na na Górnym Śląsku. Trzy tygodnie temu ceny w tej sieci były o kila złotych wyższe.

Badanie przeprowadzono w dniach 15 -20 czerwca

Koszyk cen dlahandlu.pl uwzględnia ceny 50 produktów brandowych, a w przypadku ich braku produkty zamienne, w tym marki własne sieci handlowych. Informacja o tym zaznaczana jest w tabeli dodatkową cyfrą, która rozwija się w pełny opis mówiący, jaki produkt został wybrany do badania. W wypadku, gdy produkt występuje w sklepie w innej gramaturze niż przyjęta w projekcie i podana na stronie, cena jest przeliczana do wskazanej wielkości, np. 1 litr, 1 kilogram, itp.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 520) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH