Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Koszyk cen dlahandlu.pl: Netto i Polomarket utrzymują stały poziom cen

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 29-04-2010, 14:49

Z analiz Koszyka cen na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy wynika, że cenami o klienta chcą walczyć sieci Netto i Polomarket. Z kolei sieci Lewiatan i Społem uważają, że klienci wybiorą zakupy w ich sklepach, pomimo wyższego poziomu cen, ze względu na bliską lokalizację. Dlatego Polomarket i Netto utrzymują ten sam poziom cen lub lekko go obniżają, zaś Lewiatan i Społem podnoszą ceny produktów.

W Bydgoszczy zakupy Koszyka w sieci Netto kosztowały w tym tygodniu 262,51 zł, czyli o 21 zł mniej niż w połowie marca, a o 4 zł więcej niż połowie lutego. W Netto na Górny Śląsku zakupy kosztowały 269,39 zl, czyli o 1 zł więcej niż w połowie marca. Za zakupy w sieci Netto w Trójmieście trzeba zapłacić 244,64 zł, a w połowie marca było to 251,25 zł, czyli obecnie jest o 7 zł taniej.

W bydgoskim sklepie sieci Polomarket za 50 produktów zapłacimy obecnie 287,04 zł, czyli o 1 zł mniej niż w połowie marca. W Warszawie sieć również utrzymała ceny na poziomie 281,44 zł, a w połowie marca było to 281,96 zł. W Polomarkecie w Trójmieście zakupy w tym tygodniu kosztowały 253,85 zł czyli podobnie jak w połowie marca, gdy Koszyk kosztował 253,53 zł.

W tym zestawieniu Społem w Bydgoszczy oferowało zakup Koszyka za 324,46 zł czyli o 6 zł więcej niż w połowie marca, gdy Koszyk kosztował 318,61 zł. W Warszawie w tym tygodniu zakupy w Społem kosztowały 313,98 zł, czyli o 4 zł więcej niż w połowie marca. Na Górnym Śląsku można było zrobić zakupy w Społem za 298,19 zł, czyli tyle samo ile w połowie marca (298,87 zł). Z kolei w Lublinie zakup Koszyka w Społem to wydatek 316,25 zł, czyli o 11 zł więcej niż w połowie marca.

W sieci Lewiatan w Bydgoszczy zakupy 50 produktów to wydatek 318,46 zł czyli o 7 zł więcej niż w połowie marca w tym samym sklepie. W Warszawie zakupy w Lewiatanie to wydatek 350,29 zł, oznacza to skok cen o 35 zł w porównaniu z połową marca, gdy Koszyk kosztował 315,17 zł. Zakupy w Lewiatanie na Górnym Śląsku to wydatek 303,23 zł, czyli o 4 zł mniej niż w połowie marca.

Sieć Stokrotka w sklepie w Bydgoszczy utrzymała ten sam poziom cen - 301 zł, dla porownania w połowie marca było to 301,72 zł. W lubelskim sklepie sieci ceny wzrosły z 285,38 zł w połowie marca do 299,23 zł obecnie, czyli o 14 zł. W Trójmieście Koszyk w Stokrotce kosztuje 279,72 zł, a w połowie marca było to 272,32 zł. Oznacza to wzrost cen o 7 zł.

Ceny w sklepach w tygodniu 21-28 kwietnia 2010

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (14 948) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.