REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Koszyk cen: Frisco.pl chce być jak Tesco

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 27-03-2013, 11:02

Rozpiętość cenowa w formacie sklepów internetowych wzrosła z 70 zł pod koniec lutego do 80 zł obecnie. Liderami cenowymi są nadal piotripawel.pl oraz auchandirect.pl. Obydwa sklepy choć mają różny model biznesu (koszty dostawy i polityka cenowa) spotykają się na podobnym poziomie licząc całkowity koszt dostarczenia zakupów w domu - ok. 263 zł. Na niższą półkę cenową chcą wskoczyć delikatesy frisco.pl, które w ciągu miesiąca zeszły z cenami o ok. 30 zł i kształtują swoją politykę cenową w odniesieniu do e-sklepu prowadzonego przez sieć Tesco.

REKLAMA

Sieć Piotr i Paweł zaoferowała zakupy za 262,87 zł, czyli na poziomie z końca lutego 2013 roku. Przy takiej kwocie sklep oferuje darmową dostawę, co daje mu 1. miejsce wśród najtańszych sklepów internetowych, dostarczających produkty spożywcze.

W Auchandirect.pl za zakup 50 produktów z koszyka dlahandlu.pl zapłacimy 243,55 zł, czyli o 4 zł mniej niż pod koniec lutego. Do zakupów trzeba doliczyć koszt dostawy, który wynosi 19,90 zł. Razem daje to kwotę ok. 263 zł i 2. miejsce na liście sklepów, oferujących najtańsze zakupy przez internet.

W sklepie Hipernet24.pl zakupy 50 produktów z koszyka dlahandlu.pl to wydatek rzędu 274,63 zł, czyli o 7 zł więcej niż pod koniec lutego. Do ceny zakupów trzeba doliczyć co najmniej 15 zł za dostawę, co podwyższa całkowity koszt do ok. 289 zł.

W Alma24.pl podobne zakupy kosztują 286,86 zł, czyli o 14 zł mniej niż dwa tygodnie temu i o 5 zł mniej niż pod koniec stycznia 2013 roku.

26 marca e-sklep Frisco.pl przedstawił ofertę na poziomie 281,97 zł przy czym jest to całkowity koszt zakupów, bo od 250 zł sklep proponuje darmową dostawę. Oznacza to obniżkę cen o blisko 30 zł przy zakupie 50 produktów na przestrzeni ostatniego miesiąca. Przecena ta związana jest z rozpoczęciem akcji porównania cen w sklepie frisco.pl wobec konkurencyjnego Tesco.pl. Dotychczas standardowe ceny we frisco.pl przy zakupie 50 poroduktów wahały się w graniach 300 zł.

Ceny w e-sklepie Tesco kształtują się na poziomie 281,47 zł czyli o 3 zł drożej niż pod koniec lutego. Z kosztami dostawy od 0,98 zł do 9,98 zł w zależności od pory dnia całkowity koszt zakupów zamyka się kwotą ok. 291 zł.

Zakupy za 287,14 zł można zrobić w sieci Alma24.pl i jest to jedynie o 50 groszy więcej niż pod koniec lutego. Oznacza to, że Alma24.pl utrzymuje stabilny poziom cen.

Sklep foodini.pl oferuje Koszyk 50 produktów w cenie 344,78 zł, czyli o 13 zł więcej niż pod koniec lutego 2013 roku, a jednocześnie o 33 zł drożej niż pod koniec stycznia. Jest to całkowity koszt zakupów, gdyż powyżej 50 zł sklep oferuje darmową dostawę.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Tobi 11-09-2013, 21:41:
Od pół roku kupuje tylko na frisco.pl a testowałem już i tesco i almę i piotra i pawła , koszyk mój zawsze wychodził tam najtaniej i przede wszystkim warzywa i owoce były świeże a nie podwiędniędnięte jak w innych sklepach online

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (22 870) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH