Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Koszyk cen: W styczniu ceny w supermarketach wróciły do tych sprzed promocji świątecznych

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 23-01-2013, 11:06

Na grudzień, czyli sklepowe żniwa supermarkety przedstawiły specjalne, niższe o ok. 10 proc. ceny. Styczeń, podobnie jak w kanale hipermarketów to czas nowych kontraktów, uwzględniających inflację, podwyżki cen surowców. Jednocześnie jest to powrót do wyższych ceny, zbliżonych do tych, stosowanych przez supermarkety w listopadzie.

A oto szczegóły oferty cenowej badanych supermarketów:

Oferta na zakup 50 produktów z Koszyka w sieci Intermarche waha się od 255, 40 zł w Bydgoszczy do 268,15 zł w pozostałych miastach. W grudniu 2012 roku za podobne zakupy trzeba było zapłacić od 244,60 zł w sklepie w Bydgoszczy do 254,73 zł w placówce na Górnym Śląsku, czyli o ok. 10 zł taniej niż obecnie

W sieci Stokrotka za zakupy z Koszyka 50 produktów trzeba zapłacić 267,54 zł we wszystkich badanych miastach. Miesiąc wcześniej podobne zakupy kosztowały od 270, 83 zł na Górnym Śląsku do 271,98 zł w Lublinie, tzn. że obecnie jest o ok. 3 zł taniej.

W Piotrze i Pawle za 50 produktów zapłacimy 268,26 zł w badanych przez nas lokalizacjach. Miesiąc temu podobne zakupy kosztowały ponad 270 zł, czyli o 2 zł drożej niż w styczniu.

Sieć Polomarket przedstawiła ofertę na 50 produktów z Koszyka na poziomie 270,77 zł. W grudniu w Polomarckiecie za podobne zakupy płaciliśmy od 254, 20 zł na Górnym Śląsku do 258,12 zł w Warszawie, czyli ponad 12 zł mniej niż obecnie.

W sieci Alma Koszyk 50 produktów kosztuje ok. 287,20 zł z drobnymi różnicami w zależności od miasta. W grudniu ceny w Almie wahały się od 277,78 zł w Lublinie do 282,61 zł w Krakowie, czyli o ok. 10 zł mniej niż w styczniu.

Monitoring cen przeprowadzono 18 stycznia 2013

Koszyk cen dlahandlu.pl uwzględnia ceny 50 produktów brandowych, a w przypadku ich braku ceny średnie z innych porównywanych sklepów. Informacja o tym zaznaczana jest w tabeli dodatkową cyfrą, która rozwija się w pełny opis. W wypadku, gdy produkt występuje w sklepie w innej gramaturze niż przyjęta w projekcie i podana na stronie, cena jest przeliczana do wskazanej wielkości, np. 1 litr, 1 kilogram, itp.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 733) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH