Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Krakowski Kredens: Sprzedaż produktów wegańskich wpisuje się w filozofię naszej marki

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 10-05-2017, 16:31
Krakowski Kredens: Sprzedaż produktów wegańskich wpisuje się w filozofię naszej marki

- Dążymy do ograniczania substancji dodatkowych do minimum, zwiększając przy tym pożądane cechy produktów takie jak ilość mięsa w wędlinach czy owoców w konfiturach. Pojawienie się w asortymencie pasztetu wegańskiego, nie zakłóca więc wizerunku marki, dopóki produkt ten swoim składem wpisuje się w założenia jakościowe marki - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Magdalena Wieczorek, PR&Marketing Manager Krakowski Kredens S.A.

Magdalena Wieczorek przyznaje, że Krakowski Kredens rozwija ofertę asortymentową w oparciu nie tyle o aktualne trendy rynkowe, co o potrzeby klientów.

- Od pewnego czasu otrzymywaliśmy dużo zapytań odnośnie produktów, w tym przede wszystkim wędlin, bez glutenu, stąd rozwój asortymentowy jest tutaj naturalną koleją rzeczy. W tej chwili w sklepach Krakowskiego Kredensu klienci odnajdą trzy podstawowe produkty bezglutenowe tj. szynkę, parówki oraz kabanosy. W kwietniu rozbudowaliśmy również ofertę produktów wegańskich, dodając do niej dwa pasztety przygotowywane z soczewicy. Klienci zawsze stanowią dla nas źródło inspiracji. Opinie konsumenckie są dla nas niezwykle ważne, na tej podstawie dostosowujemy asortyment, ale też pracujemy nad składami oferowanych przez Krakowski Kredens produktów. Dzięki temu możemy np. pochwalić się syropami owocowymi produkowanymi na bazie cukru, bez dodatku syropu glukozowo-fruktozowego - dodaje.

Przedstawicielka Krakowskiego Kredensu jest zdania, że choć sieć powstała jako marka nawiązująca do tradycji kulinarnych galicyjskiego mieszczaństwa z przełomu XIX i XX wieku, filozofia marki od początku nawiązywała jednocześnie do tradycji jak i do wysokiej jakości produktów.

- Wyznacznikiem jest dla nas tzw. czysta etykieta. Dążymy do ograniczania substancji dodatkowych do minimum, zwiększając przy tym pożądane cechy produktów takie jak ilość mięsa w wędlinach czy owoców w konfiturach. Pojawienie się w asortymencie pasztetu wegańskiego, nie zakłóca więc wizerunku marki, dopóki produkt ten swoim składem wpisuje się w założenia jakościowe marki. Na wyniki sprzedaży musimy jeszcze poczekać, ale liczymy, że pasztety przypadną do gustu nie tylko weganom, a to za sprawą znakomitego smaku oraz prostego i przejrzystego składu - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 381) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH