Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Krakowski Kredens: Sprzedaż produktów wegańskich wpisuje się w filozofię naszej marki

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 10-05-2017, 16:31
Krakowski Kredens: Sprzedaż produktów wegańskich wpisuje się w filozofię naszej marki

- Dążymy do ograniczania substancji dodatkowych do minimum, zwiększając przy tym pożądane cechy produktów takie jak ilość mięsa w wędlinach czy owoców w konfiturach. Pojawienie się w asortymencie pasztetu wegańskiego, nie zakłóca więc wizerunku marki, dopóki produkt ten swoim składem wpisuje się w założenia jakościowe marki - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Magdalena Wieczorek, PR&Marketing Manager Krakowski Kredens S.A.

Magdalena Wieczorek przyznaje, że Krakowski Kredens rozwija ofertę asortymentową w oparciu nie tyle o aktualne trendy rynkowe, co o potrzeby klientów.

- Od pewnego czasu otrzymywaliśmy dużo zapytań odnośnie produktów, w tym przede wszystkim wędlin, bez glutenu, stąd rozwój asortymentowy jest tutaj naturalną koleją rzeczy. W tej chwili w sklepach Krakowskiego Kredensu klienci odnajdą trzy podstawowe produkty bezglutenowe tj. szynkę, parówki oraz kabanosy. W kwietniu rozbudowaliśmy również ofertę produktów wegańskich, dodając do niej dwa pasztety przygotowywane z soczewicy. Klienci zawsze stanowią dla nas źródło inspiracji. Opinie konsumenckie są dla nas niezwykle ważne, na tej podstawie dostosowujemy asortyment, ale też pracujemy nad składami oferowanych przez Krakowski Kredens produktów. Dzięki temu możemy np. pochwalić się syropami owocowymi produkowanymi na bazie cukru, bez dodatku syropu glukozowo-fruktozowego - dodaje.

Przedstawicielka Krakowskiego Kredensu jest zdania, że choć sieć powstała jako marka nawiązująca do tradycji kulinarnych galicyjskiego mieszczaństwa z przełomu XIX i XX wieku, filozofia marki od początku nawiązywała jednocześnie do tradycji jak i do wysokiej jakości produktów.

- Wyznacznikiem jest dla nas tzw. czysta etykieta. Dążymy do ograniczania substancji dodatkowych do minimum, zwiększając przy tym pożądane cechy produktów takie jak ilość mięsa w wędlinach czy owoców w konfiturach. Pojawienie się w asortymencie pasztetu wegańskiego, nie zakłóca więc wizerunku marki, dopóki produkt ten swoim składem wpisuje się w założenia jakościowe marki. Na wyniki sprzedaży musimy jeszcze poczekać, ale liczymy, że pasztety przypadną do gustu nie tylko weganom, a to za sprawą znakomitego smaku oraz prostego i przejrzystego składu - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 640) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.