Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kupujący w internecie potrzebują doradcy

  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 05-11-2008, 06:51

Strona internetowa to tylko wizytówka e-sklepu. Kryje się za nią całkiem niewirtualne przedsiębiorstwo - podaje Puls Biznesu.

Wchodząc np. na stronę Agito.pl, można odnieść wrażenie, że e-commerce to łatwy biznes. Klient klika na wybrany produkt, wsadza go do wirtualnego koszyka i wybiera formę płatności. Firma pakuje towar i wysyła pocztą lub kurierem. Zamawiający płaci przelewem przed wysyłką lub gotówką przy odbiorze towaru. Proste? Otóż nie. Pierwsze problemy pojawiają się już przy kontakcie z kupującym.



Źródło: Puls Biznesu Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH