KW Grupa uruchamia platformę dystrybucji e-sprzedaży discountowej
Firma KW Grupa, specjalizująca się we wdrażaniu niekonwencjonalnych systemów dystrybucji i rozwiązań dla biznesu, rozpoczęła działania w zakresie uruchomienia autorskiego projektu łączącego innowacyjne rozwiązania e-commerce z handlem bezpośrednim. Firma prowadzi rozmowy z sieciami z branży drogeryjnej i spożywczej.
KW Grupa uruchamia platformę dystrybucji e-sprzedaży discountowej, połączonej z możliwością odbioru zamówionych produktów w sklepach branżowych na terenie całego kraju.
- Jestem przekonany, iż wdrażany projekt odniesie sukces - mówi pomysłodawca projektu Krzysztof Czwartkiewicz, właściciel firmy KW Grupa.
- Naszym celem jest powiązanie wirtualną pajęczyną ogromnej ilości sklepów reprezentujących zróżnicowane branże. Dzięki temu klient będzie miał możliwość odbioru produktów niekoniecznie będących w ofercie danego sklepu, a zakupionych w Internecie, w ogromnej ilości punktów sprzedaży (np. odbiór sprzętu RTV w drogerii kosmetycznej) - dodaje.
Platforma gwarantuje, iż wybrany produkt w cenie discountowej można będzie odebrać w najbliższym punkcie wygodnym dla klienta.
W chwili obecnej prowadzone są rozmowy z największymi w Polsce sieciami z branży drogeryjnej i spożywczej. Realizacja tego projektu zmieni w znaczący sposób rynek sprzedaży discountowej w Polsce dla indywidualnego klienta.
Rozwój handlu internetowego zwiększa rywalizację cenową, zaś porównywarki cenowe powodują, że nawet niewielka różnica znacznie wpływa na obniżenie wyników sprzedażowych. Dużą rolę odgrywają tu przede wszystkim koszty dostawy. Dostarczanie zamówionego towaru do punktów sprzedaży to nie tylko zmniejszenie kosztów, ale też przyciągnięcie nowych klientów do fizycznych placówek.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!