Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Lagardère Duty Free: program szkoleń i adaptacji pracowników zgodny z Systemem Zarządzania Jakością

Paryska organizacja Bureau Veritas Certification przedłużyła firmie Lagardère Duty Free certyfikat ISO 9001:2015. Oznacza to, że program szkoleń i adaptacji pracowników w organizacji jest zgodny z Systemem Zarządzania Jakością. Dokument dotyczy działalności szkoleniowej podmiotów grupy działających we Francji, Wielkiej Brytanii, Polsce, Czechach oraz we Włoszech.

Do procesu certyfikacji firma po raz pierwszy przystąpiła w 2009 roku. Od tego czasu dwa razy w roku audytowi poddawane są procesy wdrażania i szkolenia sprzedawców oraz managerów sklepów Aelia Duty Free i konceptów modowych, jak np. The Fashion Gallery. Wnikliwa analiza obejmuje m.in. sposób przyjmowania nowych pracowników w firmie (tzw. on-boarding), tworzenie kalendarza i oferty szkoleń oraz sposób ich prowadzenia, a także system oceny wyników pracy i badanie jakości obsługi klienta.

Celem wdrożenia certyfikacji ISO w Aelia Duty Free Polska jest troska o jak najwyższy poziom wprowadzania i szkolenia pracowników. W tym obszarze firma zapewnia liczne warsztaty produktowe oraz treningi z zakresu kompetencji miękkich (technik sprzedaży, rozwoju managerskiego etc.). W 2018 r. przeprowadzono łącznie tyle godzin szkoleń dla pracowników, ile średnio trwa 4-letnia edukacja jednego ucznia.

Dzięki wprowadzeniu Systemu Zarządzania Jakością w zakresie szkoleń w Aelia Duty Free firma ma pewność, że jej konsultanci i doradcy obsługują klientów zgodnie z wystandaryzowanym protokołem koncentrującym się na jak najwyższej jakości usług. Każdy pracownik, nawet biurowy, obowiązkowo przechodzi szkolenie z tego zakresu. Dodatkowo kompetencje sprzedawców weryfikowane są poprzez regularne wizyty tzw. mystery shopper prowadzone przez firmę zewnętrzną. Odbywają się one 5 razy w roku, a wybrane zespoły sprzedażowe, które podczas badania otrzymały największą liczbę punktów w nagrodę uczestniczą w wyjazdach zagranicznych. Dotychczas pracownicy Aelia Duty Free Polska odwiedzili Islandię, Ibizę, Słowenię oraz Sycylię, a w tym roku wybiorą się do Maroko. 

- Najwyższa jakość obsługi klientów leży w DNA naszej firmy. Dbamy o to, aby sprzedawcy mieli jak największą wiedzę na temat produktów i mogli sprostać potrzebom kupujących. Dlatego tak dużą wagę przykładamy do szkoleń i adaptacji nowych osób w firmie. Zdajemy sobie sprawę, że wizerunek marki buduje każdy pracownik – mówi Jolanta Czyżewska, Kierownik ds. Zasobów Ludzkich w Aelia Duty Free Polska.

Lagardère Duty Free to specjalizująca się w sprzedaży wolnocłowej oraz dóbr luksusowych jednostka Grupy Lagardère Travel Retail, obecna w ponad 20 krajach na 4 kontynentach. Wiodącą marką Lagardère Duty Free jest dostępna na polskim rynku od 2005 r. Aelia Duty Free. W portfolio firmy znajdują się również takie koncepty, jak: Aelia Beauty, Drogeria Le Connaisseur, The Fashion Gallery, The Fashion Place, The Fashion Place Accessories oraz Toys Store. W ofercie sklepów znajdują się perfumy, kosmetyki, alkohole, słodycze, zabawki, drobna elektronika, pamiątki, podstawowe medykamenty, asortyment drogeryjny, wyroby tytoniowe, a także biżuteria, zegarki, ubrania, walizki, torebki i dodatki luksusowych marek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lagardère Duty Free RSS ALERT    /    Duty Free RSS ALERT    /    Aelia RSS ALERT    /    ISO RSS ALERT    /    certyfikacja RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.23.234.7
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.