REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Ławniczak, KL Energy na FRSiH: Trzeba patrzeć na produkt spożywczy z perspektywy klienta

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 23-10-2016, 14:06
Ławniczak, KL Energy na FRSiH: Trzeba patrzeć na produkt spożywczy z perspektywy klienta
Wojciech Ławniczak, KL Energy. Fot. PTWP

Powinniśmy patrzeć na produkt spożywczy z perspektywy klienta, z perspektywy tego, czy on korzysta z internetu, a jeśli tak, to czego tam szuka – mówił Wojciech Ławniczak z KL Energy w trakcie debaty „Sprzedawaj emocje zamiast produktów! – nowe wyzwania dla marketerów” podczas IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2016.

REKLAMA

– Rola produktu spożywczego zmienia się. Trzeba dopasować się do nowego modelu i trybu życia różnych grup docelowych. I zadać sobie pytanie: czy oni są w internecie? A jeśli są, to co oni tam robią? Czy zachowujemy spójność naszego produktu spożywczego i w jaki sposób nasz produkt „rozmawia” z konsumentem– mówił Wojciech Ławniczak z KL Energy.

– My projektując lub „tuningując” produkty spożywcze podchodzimy do tego procesu przez pryzmat współtworzenia. Zapraszamy do niego przedstawicieli czy reprezentantów poszczególnych grup eksperckich, np. ekspertów od dietetyki, internetu, badań opinii publicznej czy technologii żywienia. Zapraszamy do procesu po to, aby można było produkt spożywczy „dokroić”, uszyć na miarę – również w kontekście komunikacji, tego co my mamy mówić konsumenta w internecie i w jaki sposób mamy do niego mówić – tłumaczył.

Dodał, że millenialsi są fantastycznym przykładem. – Jedzenie dla millenialsów nie jest tym samym, czym było dla 18-latków 20 lat temu. millenialsi wykorzystują jedzenie, żeby sobie zrobić dobrze – to jest jeden z najtańszych sposobów na to – wyjaśniał.

– Powinniśmy więc patrzeć na produkt spożywczy z perspektywy klienta, z perspektywy tego, czy on korzysta z internetu, a jeśli tak, to czego tam szuka. Powinniśmy się zastanowić, w jaki sposób naszą komunikacją w internecie przedłużamy percepcję produktu spożywczego i emocję, jaka w związku z tym się pojawia – mówił Wojciech Ławniczak.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (33 613) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 149)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH