Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

LD Holding mocno inwestuje w informatyzację sieci sklepów

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 18-01-2013, 11:29

LD Holding, operator sieci handlowych pod nazwą ELDE, Sieć34 i Livio, na lata 2013-2014 zaplanował informatyzację sklepów franczyzowych, mającą na celu usprawnienie działania sieci. Rok 2012 spółka zakończyła z liczbą 300 zinformatyzowanych sklepów - w latach 2013-2014 informatyzacja obejmie kolejnych 350 sklepów. Koszt tego etapu inwestycji wyniesie ok 3 mln zł.

Projekt informatyzacji w latach 2013-2014 roku jest kontynuacją rozpoczętej w 2011 integracji informatycznej w jeden system informacji (ERP) całego LD Holding. Integracja miała na celu ujednolicenie odmiennych oprogramowań, z jakich korzystały wcześniej spółki Sieć34, Livio oraz eLDe.

- Dzięki oprogramowaniu Meritum, firmy Nord Plus, całościowa integracja danych sprzedażowych sklepów pozwoliła nam na usystematyzowanie informacji pochodzących od - korzystających do tej pory z różnych aplikacji - jednostek franczyzowych, bez konieczności zmiany dotychczasowego oprogramowania. Tego typu rozwiązanie umożliwi szybkie i efektywne analizy sprzedaży, zakupów oraz naturalnie cen w obrębie sieci - a to dla nas duże usprawnienie. - mówi Sławomir Kuryło, dyrektor Działu Informatyki i Analiz LD Holding.

-  Natomiast Informatyzacja w obszarze pojedynczych sklepów franczyzowych polega przede wszystkim na wprowadzeniu programu SGM (System Gospodarki Magazynowej) w jego podstawowej funkcji wraz z integracją z urządzeniami sprzedażowymi na maksymalnej ilości sklepów. Wdrożenia mają na celu maksymalizację wykorzystania informatyki w organizacji sklepu, tak by nie kończyła się ona jedynie na przyjęciu towaru i wycenie na kasie. Rozwiązaniami szczególnie przez nas wspierane to systemy ważące zintegrowane z kasami (bezpośrednio lub wagi etykietujące poprzez system SGM), kolektory danych, elektroniczna wymiana danych z dostawcami, program lojalnościowy dla klientów - wyjaśnia Sławomir Kuryło.

Korzyści dla sklepu wynikające z informatyzacji to przede wszystkim oszczędność czasu i pieniędzy dzięki prostocie obsługi i dużej ilości analiz, tak by można bez problemu zobaczyć, na których towarach zarabia się najwięcej, które dobrze rotują, a z drugiej strony te zalegające na półkach. Dane dotyczące liczby klientów i wielkości koszyka zakupowego pozwalają na lepszą organizację pracy i są podstawą do decyzji o zwiększeniu koszyka zakupowego w różnych okresach.

Obecnie zespół wdrożeniowy preferuje oprogramowanie hipermarket firmy NET z Białegostoku, którego wsparcie szkoleniowe, merytoryczne i techniczne wykonywane jest wspólnie z firmą NET. Ponad to dopuszcza się instalację przez zewnętrzną firmę wdrożeniową oprogramowanie PC Market firmy Insoft, KC Market firmy Kucharscy, Small Business firmy Symplex oraz Subiekt firmy Insert.

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • helmut 24-04-2013, 20:23:
Ale przeciez ta PGZ to jest jakas maniana.taki fitulitengescheft.MB? Mauntain bike?
  • Maniek 21-01-2013, 19:06:
Informacje w takim artykule powinny być RZETELNE!!! Może - z dziennikarskiej uczciwości - wypadałoby sprawdzić informacje podawane na tak istotnym portalu. JAKIE 1400 SKLEPÓW????????????
Kiedy?! Gdzie?! Już w 2012 roku sieć liczyła ledwie ok. 1300 sklepów. A teraz...? Zachęcam do SPRAWDZANIA informacji, szczególnie podawanych przez ludzi z tej firmy.
  • klient 18-01-2013, 11:46:
Przy LD Holding napiszcie ile sklepów od nich odeszło i stworzyło nową sieć Polska Grupa Zakupów na czele z ich byłym dyrektorem M.B.

Zobacz wszystkie komentarze (3)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (14 948) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.