Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Leclerc ma pomysł by wyróżnić się wśród konkurencji. Otwiera second handy

Lider rynku detalicznego we Francji, sieć Leclerc, planuje w tym roku otworzyć 100 sklepów z produktami używanymi, zwanych Leclerc Occasion, co oznacza powiększenie tej sieci do 130 placówek. Pierwszy taki sklep został otwarty w 2018 r. na południu Francji. Po sukcesie finansowym i dużym odzewie ze strony kupujących, detalista postanowił przyspieszyć ekspansję tego konceptu – informuje IDG Retail Analysis.

Leclerc ma pomysł by wyróżnić się wśród konkurencji. Otwiera second handy
fot. Fotolia
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl za IGD Retail Analysis
Data: 02-01-2020, 11:31

Placówki z produktami używanymi zwykle znajdują się w istniejących sklepach Leclerc lub obok nich. Sklepy sprzedają gotowe produkty, w tym małe urządzenia elektroniczne, książki, narzędzia, biżuterię i sprzęt sportowy. Klienci przynoszą swój produkt do jednego ze sklepów. Po przeprowadzeniu wszystkich kontroli (np. kontroli dotyczących baterii, czy istniejących wad) uzgadniają z personelem cenę sprzedaży.

Zamiast zwrotu gotówki za produkt, Leclerc przypisuje wartość produktu na specjalnie przygotowaną kartę okolicznościową kupującego. Kartę można następnie wykorzystać w standardowym sklepie Leclerc. - Jest to bardzo skuteczny sposób na zwiększenie częstotliwości odwiedzin w sklepach, a jednocześnie metoda na zwiększenie oferty, co pozwala wyróżnić się wśród innych konkurentów – oceniają przedstawiciele IDG Retail Analysis.

Czytaj więcej na dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

handel RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    Leclerc RSS ALERT    /    E.Leclerc RSS ALERT    /    Francja RSS ALERT    /    handel detaliczny RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.55.175
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.