Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Leroy Merlin uruchomił sklep internetowy

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 08-05-2012, 11:30

Od dziś klienci mogą korzystać z nowej strony internetowej Leroy Merlin. Najważniejsza zmiana dotyczy rozszerzenia funkcjonalności witryny o możliwość dokonania zakupów. Pod koniec roku w ofercie sprzedaży internetowej ma być dostępnych ponad 40 tysięcy produktów.

Oferta produktów dostępnych za pośrednictwem strony internetowej to obecnie ponad 3 tys. pozycji.

Ceny produktów są zgodne z tymi, jakie obowiązują w sklepach sieci Leroy Merlin. Czas realizacji zamówienia, mierzony od chwili dokonania zakupu wynosi obecnie 48 godzin. W przypadku niektórych towarów okres oczekiwania może jednak się wydłużyć do 72 godzin. Koszt przesyłki standardowej do 31,5 kg wynosi 19 zł brutto.

Sieć Leroy Merlin stopniowo będzie poszerzała wachlarz produktów dostępnych na nowej stronie internetowej, tak by docelowo pod koniec roku znalazło się na niej ponad 40 tysięcy produktów. Pod względem wielkości asortymentu liczba ta odpowiadać będzie standardowej ofercie tradycyjnego sklepu spod znaku zielonego trójkąta. Regulamin zakupów online w Leroy Merlin znajduje się w sekcji pt. Zakupy online.
Start nowej witryny rozszerzonej o możliwość dokonania zakupów oznacza, że Leroy Merlin zyskuje nowy kanał sprzedaży, jakim jest e-commerce.

- Konsekwentnie realizujemy strategię rozwoju nowych form sprzedaży. U podstaw tej strategii leży idea multikanałowości. Zakłada ona wykorzystywanie takich kanałów sprzedaży i komunikacji, które zapewnią naszym klientom najwyższy komfort w kontaktach z Leroy Merlin - mówi Jarosław Truchel, dyrektor marketingu, Centrali Zakupów i Supply Chain w Leroy Merlin, odpowiedzialny za uruchomienie e-commerce.

Nowa strona internetowa to zmiana szaty graficznej oraz rozwiązań w zakresie prezentacji produktów.

Podział asortymentu na stronie przebiega według podziału na światy - budowy, techniki, projektu, dekoracji, ogrodu. Kluczem podziału jest przeznaczenie projektowe produktów, np. masa tynkowa to świat budowy ze względu na wykorzystanie w projektach o charakterze budowlanym.

Nowością jest możliwość zamieszczania ocen i komentarzy na temat produktów. Nowa strona internetowa powstała przy wsparciu dwóch partnerów zewnętrznych - agencji K2 oraz Contium. Pierwsza z nich odpowiedzialna była za zaprojektowanie i stworzenie strony internetowej. Rolą firmy Contium było dostarczenie rozwiązań teleinformatycznych na potrzeby uruchomienia sprzedaży przez Internet.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 784) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 268)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH