Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Leroy Merlin uruchomił sklep internetowy

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 08-05-2012, 11:30

Od dziś klienci mogą korzystać z nowej strony internetowej Leroy Merlin. Najważniejsza zmiana dotyczy rozszerzenia funkcjonalności witryny o możliwość dokonania zakupów. Pod koniec roku w ofercie sprzedaży internetowej ma być dostępnych ponad 40 tysięcy produktów.

Oferta produktów dostępnych za pośrednictwem strony internetowej to obecnie ponad 3 tys. pozycji.

Ceny produktów są zgodne z tymi, jakie obowiązują w sklepach sieci Leroy Merlin. Czas realizacji zamówienia, mierzony od chwili dokonania zakupu wynosi obecnie 48 godzin. W przypadku niektórych towarów okres oczekiwania może jednak się wydłużyć do 72 godzin. Koszt przesyłki standardowej do 31,5 kg wynosi 19 zł brutto.

Sieć Leroy Merlin stopniowo będzie poszerzała wachlarz produktów dostępnych na nowej stronie internetowej, tak by docelowo pod koniec roku znalazło się na niej ponad 40 tysięcy produktów. Pod względem wielkości asortymentu liczba ta odpowiadać będzie standardowej ofercie tradycyjnego sklepu spod znaku zielonego trójkąta. Regulamin zakupów online w Leroy Merlin znajduje się w sekcji pt. Zakupy online.
Start nowej witryny rozszerzonej o możliwość dokonania zakupów oznacza, że Leroy Merlin zyskuje nowy kanał sprzedaży, jakim jest e-commerce.

- Konsekwentnie realizujemy strategię rozwoju nowych form sprzedaży. U podstaw tej strategii leży idea multikanałowości. Zakłada ona wykorzystywanie takich kanałów sprzedaży i komunikacji, które zapewnią naszym klientom najwyższy komfort w kontaktach z Leroy Merlin - mówi Jarosław Truchel, dyrektor marketingu, Centrali Zakupów i Supply Chain w Leroy Merlin, odpowiedzialny za uruchomienie e-commerce.

Nowa strona internetowa to zmiana szaty graficznej oraz rozwiązań w zakresie prezentacji produktów.

Podział asortymentu na stronie przebiega według podziału na światy - budowy, techniki, projektu, dekoracji, ogrodu. Kluczem podziału jest przeznaczenie projektowe produktów, np. masa tynkowa to świat budowy ze względu na wykorzystanie w projektach o charakterze budowlanym.

Nowością jest możliwość zamieszczania ocen i komentarzy na temat produktów. Nowa strona internetowa powstała przy wsparciu dwóch partnerów zewnętrznych - agencji K2 oraz Contium. Pierwsza z nich odpowiedzialna była za zaprojektowanie i stworzenie strony internetowej. Rolą firmy Contium było dostarczenie rozwiązań teleinformatycznych na potrzeby uruchomienia sprzedaży przez Internet.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 640) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.