Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Lewiatan planuje otworzyć 200 nowych sklepów

Lewiatan wyznaczył sobie na najbliższy rok otwarcie 200 nowych sklepów i zwiększenie obrotów sieci do 14,3 mld zł. W realizacji tych zamierzeń pomocne będą wypracowane przez lata bliskie relacje z klientami, a także ścieżka biznesowa, którą od lat podąża sieć.

Lewiatan planuje otworzyć 200 nowych sklepów
fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 23-12-2019, 12:51

Lewiatan wkroczył w jubileuszowy rok 25-lecia, mając 3 200 sklepów w całej Polsce i generując obroty w wysokości 12,5 mld złotych. Nie byłoby to możliwe, gdyby nie unikatowy model biznesowy, oparty na autorskiej koncepcji franczyzy, który umożliwia skuteczne dopasowywanie się do zmian rynkowych oraz potrzeb klienta. Dziś sieć stawia sobie kolejne cele – na koniec 2020 r. planuje osiągnąć obrót 14,3 mld złotych, a także kontynuować ekspansję i uruchomić kolejne 200 sklepów.

Jak zaznacza Wojciech Kruszewski, Prezes Zarządu Lewiatan Holding SA, sieć chce również wzmocnić swoją pozycję wśród najlepiej ocenianych przez konsumentów sklepów. – Tworzymy i rozwijamy przyjazne i bliskie sklepy, najlepiej dopasowane do potrzeb i oczekiwań konsumentów. Jesteśmy siecią ogólnopolską, ale też jesteśmy blisko lokalnych potrzeb naszych klientów. W codziennej działalności biznesowej najważniejsi są dla nas ludzie i dobre relacje – zarówno z klientami, jak też z partnerami. Kluczem do sukcesu jest zaangażowanie naszych franczyzobiorców, autentycznych gospodarzy sklepów, którzy od lat tworzą siłę Lewiatana – podkreśla Wojciech Kruszewski.

Rewolucja rynku, ewolucja strategii biznesowej

Rynek detaliczny w Polsce jest szczególny na tle Europy – małe i średnie sklepy odpowiadają bowiem za niemal połowę handlu FMCG. Jeszcze kilka lat temu konsumenci wybierając miejsce dokonywania zakupów oczekiwali głownie dużego wyboru produktów w jednym miejscu w niskiej cenie,  dlatego też wybierali hipermarkety. Dziś podejmując decyzje zakupowe, zwracają uwagę na wiele innych czynników. Istotne stały się również kwestie związane z pochodzeniem produktów, czy też wpływem na środowisko naturalne i zdrowie.

– Dla konsumentów bardzo cenny stał się czas, dlatego chcą robić zakupy wygodnie – blisko domu, w dogodnych godzinach i bez kolejek. Do wyboru sklepu zachęca nie tylko jego bliskość, ale przede wszystkim znajomość potrzeb lokalnego klienta. Istotny jest również szeroki wybór produktów od regionalnych, polskich dostawców – tłumaczy Robert Rękas, Członek Zarządu Lewiatan Holding S.A.

– W odpowiedzi na dynamicznie rozwijający się trend convenience planujemy wdrożenie rozwiązań technologicznych, które zwiększą efektywność pracy sklepów, m.in. ułatwią optymalizację asortymentu czy pozwolą wnikliwie analizować otoczenie rynkowe. Zależy nam również na usprawnieniu procesu zakupowego, dlatego planujemy wprowadzenie kas samoobsługowych oraz rozwój projektu POS TV w naszych placówkach handlowych – informuje Robert Rękas.

więcej informacji:

Lewiatan RSS ALERT    /    Wojciech Kruszewski RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.55.175
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.