Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl: 485,4 mln zł na reklamę w mediach pozainternetowych w 2015 r.

  • Autor: wirtualnemedia.pl
  • Data: 24-12-2015, 11:40
Lidl: 485,4 mln zł na reklamę w mediach pozainternetowych w 2015 r.
Kampania Lidl Polska

Lidl Polska zajął trzecie miejsce pod względem wysokości wydatków na reklamę w mediach pozainternetowych w 2015 roku - z wydatkami w wysokości 485,4 mln zł (17,6 proc. więcej niż rok wcześniej) - podały wirtualnemedia.pl.

Wydatki Lidla na ten cel wyniosły 485,4 mln zł (17,6 proc. więcej niż rok wcześniej). Od września br. ten marketer prowadzi kampanię z udziałem Doroty Wellman i Karola Okrasy, którzy w bożonarodzeniowej kampanii zachęcają do udziału w promocji z 2 mln egz. książki kucharskiej o rybach.

Najwięcej na reklamę w mediach tradycyjnych przeznaczyła firma farmaceutyczna Aflofarm Farmacja Polska. Drugie miejsce należy do Orange Polska.

Więcej na wirtualnemedia.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 478) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH