Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl analizuje rynek handlu internetowego w Polsce

  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 30-07-2012, 22:41
Lidl analizuje rynek handlu internetowego w Polsce
Lidl aktywnie analizuje potencjał sektora internetowego w Polsce, fot.ekapija

Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska pytany, kiedy produkty Lidla będzie można kupić przez internet, powiedział, że Lidl Polska aktywnie obserwuje i analizuje dynamicznie rozwijający się rynek e-sklepów w Polsce.

Piotr Rogowski dodał, że nie może powiedzieć nic więcej ponad to, że sieć Lidl aktywnie analizuje potencjał tego sektora. Na razie Lidl nie wychodzi z decyzjami dotyczącymi sprzedaży online poza tę fazę.

Niemiecka sieć dyskontowa Lidl ma już w Polsce ponad 420 sklepów. W tym roku - według doniesień prasowych - operator chce otworzyć kolejnych 70 placówek.

W Niemczech, na swoim rodzimym rynku, firma prowadzi także sprzedaż online.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 904) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH