Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Lidl: Automatyzacja ułatwia dostawy żywności do centrów dystrybucyjnych i sklepów

Dzięki automatyzacji i rozwojowi technologii jesteśmy w stanie optymalizować dostawy żywności do centrów dystrybucyjnych oraz sklepów. Z kolei sklepy mogą bardzo precyzyjnie zamawiać potrzebne ilości produktów spożywczych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager Lidl Polska.

Lidl: Automatyzacja ułatwia dostawy żywności do centrów dystrybucyjnych i sklepów
fot. shutterstock

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 07-02-2019, 10:02

- Rozwój i optymalizacja procesów ma miejsce cały czas, od momentu rozpoczęcia naszej działalności w 2002 roku i dotyczy wszystkich obszarów firmy. Dzisiaj Lidl Polska to ponad 17 000 pracowników, 9 centrów dystrybucyjnych (wkrótce 10) oraz ponad 630 sklepów. Skala naszych działań bardzo wpłynęła na zmianę tego, w jaki sposób pracujemy, a dynamika handlu powoduje, że wszystko chcemy robić lepiej, szybciej i taniej. Dzięki automatyzacji i rozwojowi technologii jesteśmy w stanie optymalizować dostawy żywności do centrów dystrybucyjnych oraz sklepów. Z kolei sklepy mogą precyzyjnie zamawiać potrzebne ilości produktów spożywczych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager Lidl Polska.

- Wiąże się to także z kwestią niemarnowania żywności, która stanowi istotę naszych działań CSR. W minionych latach bardzo rozwinęliśmy kategorię on-line. W ramach naszego portalu www.lidl-podroze.pl wkroczyliśmy na rynek usług turystycznych, jako multi-agent turystyczny, proponując klientom oferty podróży. Wprowadziliśmy także platformę do rezerwowania alkoholi www.winnicalidla.pl, która oferuje wina, piwa oraz alkohole mocne - dodaje.

- W następnej kolejności, przy współpracy z InPostem będziemy testować funkcjonowanie paczkomatów przy wybranych placówkach sieci Lidl. Podkreślamy jednak, że sprzedaż bezpośrednia jest w dalszym ciągu dla nas ważna i stanowi podstawowy kanał dystrybucji. Warto zaznaczyć ogromną rolę mediów społecznościowych. W tej chwili nasza marka z prowadzi jedne z najbardziej zasięgowych kanałów w Polsce, jeżeli chodzi o Facebook (1,2 mln fanów) i YouTube (330 tys. subskrybentów) - mówi.

- Rozwijamy także Instagram (130 tys. obserwujących) oraz LinkedIn (10 tys. obserwujących). Kanały te stanowią istotne narzędzie komunikacji z klientami. Warto wspomnieć także o mobilnej aplikacji Lidl, która na bieżąco dostarcza użytkownikom informacji o aktualnych ofertach i promocjach. Dążymy także do tego aby komfort dokonywania zakupów w sklepach Lidl był jak najlepszy. Na bieżąco modernizujemy wszystkie nasze obiekty. Zapewniamy także wygodne rozwiązana technologiczne - informuje.

- Warto zaznaczyć, że płacąc za produkty przy kasie we wszystkich naszych sklepach można korzystać z usługi Android Pay, czyli zapłacić za zakupy telefonem. Klienci w całej Polsce mogą także zapłacić za zakupy aplikacją mobilną BLIK. Dzięki temu wdrożeniu sieć akceptacji BLIKA zwiększała się do 235 tys. punktów handlowo-usługowych oraz 350 tys. terminali płatniczych - podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Aleksandra Robaszkiewicz RSS ALERT    /    Lidl RSS ALERT    /    nowe technologie RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.85.92.139
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.