REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Lidl będzie rozwijał współpracę ze znanymi markami

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 26-11-2012, 15:31
Lidl będzie rozwijał współpracę ze znanymi markami
Lidl będzie sprzedawał produkty firmy Wittchen

Sieć Lidl wprowadza do sprzedaży ekskluzywne produkty marki Wittchen. Od 1. grudnia, w świątecznej ofercie klienci będą mogli kupić w sklepach sieci portfele i paski marki uznanego producenta galanterii skórzanej. To kolejny sygnał, że dyskonty na polskim rynku, chcą konkurować nie tylko ceną, ale także jakością i próbują ściągać do sklepów zamożniejszego klienta.

REKLAMA

Jak zapowiadają przedstawiciele Lidla, produkty Wittchen na półkach sklepów sieci to dopiero początek. Niemiecki dyskonter chce wprowadzać do swoich placówek produkty innych uznanych marek. - Cieszymy się, że udało nam się nawiązać współpracę z firmą Wittchen, która jest liderem w swojej branży. Chcemy móc rozwijać współpracę z renomowanymi markami i widzimy coraz większą wolę współpracy także po ich stronie - powiedziała Anna Biskup, PR Manager sieci Lidl Polska, która zarządza w naszym kraju 450 sklepami dyskontowymi.

W ofercie Lidla pojawi się ponad 20 różnych modeli skórzanych portfeli z logo Wittchen. Wszystkie produkty będą w eleganckich, oryginalnych opakowaniach.

Warto przypomnieć, że od kilkunastu tygodni niemiecki dyskonter rozbudowuje dział z alkoholami, a szczególnie winami. Lidl wprowadził, do swojej oferty nie tylko produkty z półki ekonomicznej i średniej, ale także produkty droższe dla bardziej wymagających klientów.

Nie tylko Lidl chce zarabiać na klientach o bardziej zasobnym portfelu. Inne sieci dyskontowe, takie jak Biedronka, Aldi, czy Netto oferują coraz więcej produktów markowych w swoich sklepach.

Doskonałym przykładem zachodzących zmian jest sieć hard dyskontów Aldi, która oferuje ponad 90 proc. asortymentu. Niemiecki operator podpisał niedawno umowę z handlową koncernem Coca-Cola. Oprócz Coli w sklepach Aldi dostępne będą także Fanta i Sprite. Aldi, który ma w Polsce ponad 70 sklepów, chce podpisać także kontrakt z firmą Nivea.

W działających w Polsce dyskontach systematycznie spada produktów pod marką własną, które kiedyś dominowały na półkach tego typu sklepów.

- Dyskonty jakiś czas temu zmieniły strategie, a obecnie widać to coraz bardziej, że odchodzą od marek własnych. Obecnie asortyment dyskontów nie jest już tak jednolity jak jeszcze 3-4 lata temu. Jeszcze jakiś czas temu dyskonterzy sprzedawali niemal wszystkie towary pod marką własną, teraz systematycznie rosną tam udziały produktów markowych - mówi ł (w maju 2012 r.) w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Jarosław Moc, dyrektor pionu marki własnej, operacyjnego wsparcia sprzedaży i zarządzania cenami sieci hipermarketów Real Polska.

Jak dodaje Jarosław Moc, z raportów Nielsena wynika, że średnie spadki udziałów sięgają ponad 5 proc. w stosunku do tego co jeszcze jakiś czas temu oferowały dyskonty. W niektórych przypadkach, sięgają nawet 10 proc.

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (29 546) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH