Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl będzie rozwijał współpracę ze znanymi markami

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 26-11-2012, 15:31
Lidl będzie rozwijał współpracę ze znanymi markami
Lidl będzie sprzedawał produkty firmy Wittchen

Sieć Lidl wprowadza do sprzedaży ekskluzywne produkty marki Wittchen. Od 1. grudnia, w świątecznej ofercie klienci będą mogli kupić w sklepach sieci portfele i paski marki uznanego producenta galanterii skórzanej. To kolejny sygnał, że dyskonty na polskim rynku, chcą konkurować nie tylko ceną, ale także jakością i próbują ściągać do sklepów zamożniejszego klienta.

Jak zapowiadają przedstawiciele Lidla, produkty Wittchen na półkach sklepów sieci to dopiero początek. Niemiecki dyskonter chce wprowadzać do swoich placówek produkty innych uznanych marek. - Cieszymy się, że udało nam się nawiązać współpracę z firmą Wittchen, która jest liderem w swojej branży. Chcemy móc rozwijać współpracę z renomowanymi markami i widzimy coraz większą wolę współpracy także po ich stronie - powiedziała Anna Biskup, PR Manager sieci Lidl Polska, która zarządza w naszym kraju 450 sklepami dyskontowymi.

W ofercie Lidla pojawi się ponad 20 różnych modeli skórzanych portfeli z logo Wittchen. Wszystkie produkty będą w eleganckich, oryginalnych opakowaniach.

Warto przypomnieć, że od kilkunastu tygodni niemiecki dyskonter rozbudowuje dział z alkoholami, a szczególnie winami. Lidl wprowadził, do swojej oferty nie tylko produkty z półki ekonomicznej i średniej, ale także produkty droższe dla bardziej wymagających klientów.

Nie tylko Lidl chce zarabiać na klientach o bardziej zasobnym portfelu. Inne sieci dyskontowe, takie jak Biedronka, Aldi, czy Netto oferują coraz więcej produktów markowych w swoich sklepach.

Doskonałym przykładem zachodzących zmian jest sieć hard dyskontów Aldi, która oferuje ponad 90 proc. asortymentu. Niemiecki operator podpisał niedawno umowę z handlową koncernem Coca-Cola. Oprócz Coli w sklepach Aldi dostępne będą także Fanta i Sprite. Aldi, który ma w Polsce ponad 70 sklepów, chce podpisać także kontrakt z firmą Nivea.

W działających w Polsce dyskontach systematycznie spada produktów pod marką własną, które kiedyś dominowały na półkach tego typu sklepów.

- Dyskonty jakiś czas temu zmieniły strategie, a obecnie widać to coraz bardziej, że odchodzą od marek własnych. Obecnie asortyment dyskontów nie jest już tak jednolity jak jeszcze 3-4 lata temu. Jeszcze jakiś czas temu dyskonterzy sprzedawali niemal wszystkie towary pod marką własną, teraz systematycznie rosną tam udziały produktów markowych - mówi ł (w maju 2012 r.) w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Jarosław Moc, dyrektor pionu marki własnej, operacyjnego wsparcia sprzedaży i zarządzania cenami sieci hipermarketów Real Polska.

Jak dodaje Jarosław Moc, z raportów Nielsena wynika, że średnie spadki udziałów sięgają ponad 5 proc. w stosunku do tego co jeszcze jakiś czas temu oferowały dyskonty. W niektórych przypadkach, sięgają nawet 10 proc.

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 220) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH