Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl będzie współpracował z ZPM Biernacki

  • Autor: pr
  • Data: 18-12-2012, 10:59
Lidl będzie współpracował z ZPM Biernacki

Sieć sklepów Lidl Polska wprowadziła do asortymentu wołowinę pod marką BeefMaster produkowaną przez Zakłady Przemysłu Mięsnego Biernacki.

Finalnym rezultatem współpracy nawiązanej pomiędzy Lidl Polska a Zakładami Przemysłu Mięsnego Biernacki są produkty konfekcjonowane i kulinarne z mięsa wołowego pod marką BeefMaster.

W sklepach sieci można kupić m.in. stek z rostbefu, stek z polędwicy oraz rolady wołowe tej marki. W wybranych placówkach dostępne jest także carpaccio wołowe i tatar z tego mięsa.

- W Polsce średnie spożycie wołowiny na jedną osobę wynosi około dwóch kilogramów, co plasuje nas na odległym miejscu wśród krajów UE. Naszą misją jest wypromowanie kultury spożycia wołowiny w naszym kraju, a współpraca z Lidl otwiera nam nowe możliwości działania - mówi Tomasz Kubik, Prezes ZPM Biernacki.

I dodaje: - Jesteśmy pozytywnie zaskoczeni profesjonalizmem i szybkością działania naszego partnera. Pierwsze rozmowy zostały zainteresowane we wrześniu tego roku, a po 2 miesiącach uruchomiliśmy pierwszą dostawę. Nie bez znaczenia jest fakt, że Lidl ma także pomysł na promowanie produktów, o czym świadczy choćby zaangażowanie znanych kucharzy, panów Brodnickiego i Okrasy.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalności na terenie całej Europy. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 9000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 450.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (5)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Pietka 26-06-2013, 20:50:
Szczerze i z czystym sumieniem polecam tatar.Smak,jakość mięsa i jego kolor, który nie jest zmienny nawet po długim leżakowaniu na talerzu to po prostu poezja. Moim zdaniem porcja odpowiednia dla prawdziwego faceta ( nawet z małym niedosytem :-), wtedy pozostaje zakup drugiej sztuki ) ma wyprofilowane gniazdko na żółtko,wystarczy porcję elegancko wycisnąć na talerzyk i podawać z dodatkami. Cena wysoka ( ogólnie wołowina ma swoją wartość rynkową ) ale ta jakość jest jej warta i będzie na pewno dumą każdego stołu.
  • pesy24 02-03-2013, 11:02:
Kupiłem w Lidlu tatar. W smaku bardzo dobry.Jedyną uwagę jaką mam to jego waga 0,200 KG. Czy produkujecie Państwo tatar w mniejszych opakowaniach np.0,100 , 0,150 KG ? Był bym za tym by produkować powyższy produkt i w mniejszych opakowaniach.Proszę o odpowiedź.
  • Hanna 21-02-2013, 11:37:
Carpaccio wołowe niesmaczne, po otwarciu ocieka krwią. Do tego opakowanie wielkie, a w środku wiadomo rozczarowanie. Ni epolecam. Także ser i sos bez smaku. Dużo lepsze jest Sokołowa w Bedronce.

Zobacz wszystkie komentarze (5)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 364) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH