Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl, Biedronka, Carrefour i Kaufland wydały w tydzień blisko 26 mln zł na reklamę

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 19-05-2017, 12:34
Lidl, Biedronka, Carrefour i Kaufland wydały w tydzień blisko 26 mln zł na reklamę
fot. shutterstock

Jak podaje portal Dlahandlu.pl drugi tydzień maja obfitował w telewizji w reklamy sieci spożywczych. Według danych Nielsena sporo na ten cel przeznaczyły cztery sieci: Lidl (9 897 530 zł), Biedronka (5 510 930 zł), Carrefour (5 415 638 zł) oraz Kaufland (5 139 650 zł). Ich łączne wydatki to aż 25,9 mln zł.

Lidl od lat króluje w wydatkach reklamowych. Biedronka pojawia się w nich od czasu do czasu. Sieć Carrefour zwiększyła swoją obecność w reklamie przy okazji kampanii, w której główną rolę odgrywa Napoleon. Natomiast Kaufland pojawia się takich zestawieniach bardzo rzadko.

Według danych firmy Nielsen za kwiecień 2017 r. sieć Lidl wydała na reklamę w telewizji 44 147 075 zł, a Biedronka 29 811 868 zł.

więcej dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 770) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH