Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl, Biedronka i Carrefour wydały najwięcej na reklam

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 07-09-2017, 12:43

W okresie od 14 do 20 sierpnia Lidl wydał na reklamę telewizyjną 5 346 898 zł, plasując się na 4. miejscu w rankingu Nielsena. Lidl był liderem wśród sieci spożywczych - pisze portal Dlahandlu.pl

Na 5. miejscu uplasowała się Biedronka z wydatkami rzędu 4 574 742 zł, a 7. pozycja w zestawieniu przypadła Carrefourowi, który wydał 2 895 712 zł. Platforma handlu internetowego Allegro uplasowała się na 8. miejscu w rankingu, przeznacząjąc na reklamę telewizyjną 2 867 361 zł.

Dane Nielsena podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH