Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl, Biedronka i Tesco wydały w tydzień 10,4 mln zł na telewizyjną reklamę

  • dlahandlu.pl
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 19-08-2014, 11:32

Lidl, Biedronka, Tesco i Castorama to sieci, które najwięcej przeznaczyły na reklamę w telewizji w pierwszym tygodniu sierpnia. Według danych firmy Nielsen za okres (4-10 sierpnia) Lidl wydał na tel cel 4 675 491 zł, Biedronka - 3 104 794 z, Tesco - 2 659 325 z, a Castorama - 2 499 707 zł.

W zestawieniach TOP 10 marek z największymi wydatkami reklamowymi prawie zawsze znajdują się Lidl i Biedronka. Tesco nie przeznacza na ten cel tak dużo jak sieci dyskontowe.

Łącznie na reklamę żywności wydano w tym czasie 46 895 910.00 zł

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 643) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH