Lidl, Biedronka i Tesco wydały w tydzień 10,4 mln zł na telewizyjną reklamę
Lidl, Biedronka, Tesco i Castorama to sieci, które najwięcej przeznaczyły na reklamę w telewizji w pierwszym tygodniu sierpnia. Według danych firmy Nielsen za okres (4-10 sierpnia) Lidl wydał na tel cel 4 675 491 zł, Biedronka - 3 104 794 z, Tesco - 2 659 325 z, a Castorama - 2 499 707 zł.
POWIĄZANE TEMATY
- Prezes POHiD: Sieci handlowe wiele zrobiły, aby być pracodawcą z wyboru
- Koszyk cen: Zakupy w sklepach franczyzowych są droższe o 50-130 zł od tych robionych w hipermarketach i dyskontach
- Gazetki reklamowe: Lidl i Blix rozszerzają współpracę
- Biedronka, Lidl, Dino mogą skorzystać na niehandlowych niedzielach
W zestawieniach TOP 10 marek z największymi wydatkami reklamowymi prawie zawsze znajdują się Lidl i Biedronka. Tesco nie przeznacza na ten cel tak dużo jak sieci dyskontowe.
Łącznie na reklamę żywności wydano w tym czasie 46 895 910.00 zł

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!