Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl, Biedronka, Rossmann, i Carrefour wydały ponad 26 mln zł na reklamę w tydzień

  • dlahandlu.pl
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 29-05-2017, 11:22
Lidl, Biedronka, Rossmann, i Carrefour wydały ponad 26 mln zł na reklamę w tydzień
fot. shutterstock

W trzecim tygodniu maja cztery sieci handlowe wydały łącznie na reklamę w telewizji aż 26,4 mln zł. Wśród brandów z największymi wydatkami znalazły się m.in. takie marki jak: Lidl (9 782 940 zł), Biedronka (7 223 708 zł), Rossmann (4 882 677 zł) oraz Carrefour (4 545 621 zł).


Tydzień wcześniej sporo na ten cel przeznaczyły cztery sieci: Lidl (9 897 530 zł), Biedronka (5 510 930 zł), Carrefour (5 415 638 zł) oraz Kaufland (5 139 650 zł). Ich łączne wydatki to 25,9 mln zł.

Przypomnijmy, że w pierwszym tygodniu maja sieć Lidl przeznaczyła na reklamę w telewizji 10 879 130 zł i jako jedyna sieć ogólnospożywcza znalazła się w zestawieniu TOP największych reklamodawców.

Więcej czytaj na www.dlahandlu.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 834) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH