Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl chce, aby Polacy kupowali świeże warzywa i owoce w jego sklepach

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 09-04-2015, 08:22
Lidl chce, aby Polacy kupowali świeże warzywa i owoce w jego sklepach
Lidl rusza z promocją konceptu Ryneczek Lidla, fort. Lidl

Polacy jedzą zbyt mało warzyw i owoców i według badań tylko 7 proc. Polaków je owoce i warzywa do każdego posiłku. Kupują je za to chętnie na bazarkach i na rynkach.

Według badania zleconego przez Komisję Europejską Polacy są największymi zwolennikami zakupów na bazarkach i ryneczkach w całej Unii Europejskiej.

Niemal połowa z nas najczęściej kupuje tam owoce i warzywa, choć średnia w UE wynosi 33 proc. Szukamy tam przede wszystkim wysokiej jakości produktów, zwłaszcza żywnościowych.

Część Polaków deklaruje, że kupuje na bazarach, ponieważ mają pewność, że produkty tam zakupione są świeże i krajowej produkcji.

W ten trend wpisuje się koncept Ryneczek Lidla, który jest miejscem dla wszystkich poszukujących świeżych owoców i warzyw. Ryneczek Lidla oferuje ponad 90 różnych produktów dostarczanych do sklepów codziennie, także w niedzielę.

Zwiększającą się świadomością konsumentów oraz globalnym trendem eko widoczne są także na Ryneczku Lidla.

Pod marką Biotrend w Lidlu znajdziemy takie produkty jak: ziemniaki, cebule, cytryny, banany, jabłka, a sezonowo także pomarańcze, czy truskawki. Produkty te pochodzą ze specjalnych, certyfikowanych upraw, w ramach których nie wykorzystuje się oprysków chemicznych, nawozów sztucznych, stymulatorów wzrostu, modyfikacji genetycznych oraz konserwantów. Dzięki temu bio-owoce
i bio-warzywa są w pełni naturalne, co ma szczególne znaczenie w diecie najmłodszych. Dziś produkty Biotrend stanowią najbardziej korzystną na polskim rynku ofertę żywności BIO pod względem relacji jakość – cena.

Lidl wspiera też polskich sadowników. Poprzez zaangażowanie w kampanię Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji „Jem bo Polskie” Lidl przyczynia się do popularyzacji polskich jabłek wśród swoich klientów. Dzięki tym działaniom sieć wraz z innymi podmiotami zrzeszonymi w ramach organizacji poprawiła notowania jabłek z polskich sadów. W 2014 roku sprzedaż tych owoców w Lidlu osiągnęła dwucyfrowy wzrost w stosunku do analogicznego okresu w 2013 roku.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje ponad 9000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 500.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 701) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH