Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl chce inspirować i uczyć klientów eksperymentów w kuchni

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 02-09-2015, 14:44
Lidl chce inspirować i uczyć klientów eksperymentów w kuchni
Dorota Wellman i Karol Okrasa w kampanii reklamowej sieci Lidl

Lidl Polska rozpoczyna nową odsłonę kampanii marketingowej. Wraz z gospodarzami – Dorotą Wellman i Karolem Okrasą – marka zaprosi Polaków do swojej knajpki o znanej już nazwie „kuchnialidla.pl”, w której będzie inspirować do gotowania i poszukiwania nowych smaków w kuchni.

W ramach kampanii powstanie innowacyjny format w konwencji talk show „Dorota, Karol i Goście”, gdzie znana dziennikarka i profesjonalny kucharz wraz z zaproszonymi gośćmi będą w kuchni gotować, a także o kuchni rozmawiać.

Wraz z zakończeniem innowacyjnego formatu, jakim była kampania „Pascal kontra Okrasa”, marka Lidl wykonuje kolejny krok w kierunku edukacji i zaangażowania Polaków do wspólnego, domowego gotowania. Polacy bardzo cenią domowe jedzenie – aż 95,2 proc. respondentów przeprowadzonego na zlecenie firmy Lidl Polska badania deklaruje, że przyrządza osobiście potrawy w domu.

Ponadto z badań wynika, że dla niemal co piątego respondenta gotowanie jest nowym doświadczaniem. Polacy najwięcej inspiracji kulinarnych czerpią od rodziny i znajomych (42,1 proc.), ale już na drugim miejscu z internetu, forów oraz blogów (35,7 proc.). Aż 90 proc. Polaków chętnie wprowadza nowe przepisy i ulepszenia w swoich potrawach, a jednym z częstszych powodów, dla którego nie eksperymentują, jest po prostu brak pomysłu na to (24,9 proc.).

- Nowa odsłona kuchni Lidla doskonale odpowiada na te potrzeby. Poprzez innowacyjny format w konwencji talk show, zamierzamy nadal inspirować do poszukiwania nowych rozwiązań i kreatywnych pomysłów w kuchni. Chcemy też pokazać, że gotowanie to nie tylko pasja do samego gotowania – to także fantastyczny sposób na spędzenie czasu z innymi, na rozmowę z bliskimi czy po prostu świetną zabawę w otoczeniu rodziny i przyjaciół. Dlatego właśnie Dorota i Karol będą nie tylko wspólnie gotować, ale i zapraszać do tego wielu różnych gości – mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.

Miejscem centralnym działań będzie knajpka kuchnialidla.pl, do której Dorota Wellman wraz z Karolem Okrasą będą zapraszali gości – osoby znane, ekspertów z zakresu kulinariów, ale również amatorów – zupełnie zwykłe osoby, które są w otoczeniu każdego z nas.

- Knajpka kuchnialidla.pl będzie miejscem spotkań, w którym będzie się rozmawiało o gotowaniu, ale przede wszystkim będzie się gotowało. Będzie to miejsce, w którym będzie się inspirowało innych, ale także czerpało inspiracje. W tej odsłonie kampanii rozmowa, inspiracja oraz bliskość tematów podejmowanych przy wspólnym stole – ważnych dla każdego z nas – są kluczowymi elementami naszych działań” – dodaje Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Bil 02-09-2015, 15:33:
Żenada

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 228) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH