Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Lidl chce przyciągnąć klientów robiących większe zakupy

Lidl chce sprawdzić, czy przyciągnie klientów, którzy zrobią większe zakupy. Pod hasłem „Wielkie Rodzinne Zakupu w Lidlu” sieć oferuje przez trzy dni 10 proc. rabatu dla tych, którzy zrobią zakupy za minimum 100 zł. Promocja ta wpisuje się w przyjętą strategię Lidla przyciągania klientów niskimi cenami.

Lidl chce przyciągnąć klientów robiących większe zakupy
Fot. shutterstock

Od 13 czerwca Lidl wprowadził promocję pod hasłem "Wielkie Rodzinne Zakupu w Lidlu". Przygotował broszurę z pomysłami na zakupy oraz w dniach 17.06 -19.06 wprowadził rabat 10 proc. na zakupy o wartości powyżej 100 zł.

- Fundamentem strategii sieci Lidl jest dostarczanie produktów klientom, którym zależy na mądrych zakupach i rozsądnym dysponowaniu budżetem domowym. Dlatego firma otwiera kolejne placówki, chcąc być łatwo dostępna dla konsumentów, i stale rozwija asortyment, wprowadzając nowe pozycje, w tym szereg produktów marek własnych. Jednocześnie poprzez promocje cenowe udowadnia, że wszystkie działania sieci prowadzone są z uwzględnieniem znaczenia czynnika cenowego przy podejmowaniu decyzji konsumenckich - czytamy w komunikacie Lidla.

Przypomnijmy, w ramach strategii czasowego obniżania cen, Lidl sprzedawał ostatnio ponad 100 produktów za 2 zł, później blisko 100 towarów podstawowej potrzeby za symboliczną złotówkę oraz niedawno ponad 50 produktów "za grosze", czyli za mniej niż 1 zł.  Firma zapowiada, że będzie jeszcze taniej i planuje kolejne akcje. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    strategia Lidla RSS ALERT    /    promocje cenowe RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • aga 2016-06-15 09:27:59
    Wielkie rodzinne zakupy za 100 zł??

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.221.147.93
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.