Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl chce ściągnąć najlepszą kadrę z rynku

  • Autor: pr
  • Data: 10-03-2015, 13:17
Lidl chce ściągnąć najlepszą kadrę z rynku
Lidl, fot. Lidl

W 2015 r. Lidl Polska zamierza zainwestować w szkolenia pracowników aż 20 mln zł - to niemal 2/3 kwoty, którą w tym roku władze stolicy przeznaczą na weekendowe remonty dróg. Ogłoszony przez Lidla globalny projekt szkoleniowy dotyczyć będzie ponad 500 kierowników sklepów, którzy już pracują dla sieci, a także osoby, które zostaną zatrudnione w nowo otwieranych placówkach.

Projekt "Więcej niż kierownik" realizowany będzie na skalę europejską, w głównej mierze z wykorzystaniem struktur wewnętrznych. Lidl w Polsce jest jedną z pierwszych spółek koncernu, która przystępuje do jego realizacji. Według szacunków firmy Lidl Polska, inwestycja w ten projekt oznacza ponad 140 tys. godzin przeznaczonych na jego przygotowanie i przeprowadzenie oraz kwotę rzędu kilku milionów złotych w samym tylko 2015 roku.

- Aby utrzymać pozycję, musimy liczyć się z dynamicznie zmieniającym się środowiskiem pracy. Chcąc wciąż podwyższać poziom świadczonych usług musimy optymalizować procesy wewnętrzne i inwestować w rozwój naszych pracowników. Jakość zakupów, rosnąca liczba klientów, liczba oferowanych promocji to zaledwie kilka z aspektów, z którymi na co dzień mają do czynienia kierownicy naszych sklepów. Uważna analiza tych obszarów, a także wnioski jakie z niej płyną tworzą podstawę rozwoju na przyszłość - jednakże jest to możliwe tylko wtedy, gdy dysponuje się bardzo dobrze wykwalifikowaną kadrą managerską sklepów - przyznaje Radosław Liberski, członek zarządu Lidl Polska.

Lidl zwiększa kompetencje zarządcze obecnych kierowników sklepów. Spółka zakłada, że tego rodzaju decentralizacja zarządzania poszczególnymi placówkami przyniesie pozytywne rezultaty.

- Do tej pory kierownik sklepu sieci Lidl dzielił czas przede wszystkim między pracę na sali sprzedaży i organizację sklepu, czyli typowe działania operacyjne. Celem zmian jest przesunięcie akcentu w kierunku realnego zarządzania placówką z większym naciskiem na obszary, takie jak: analiza wskaźników, współpraca z zespołem oraz przełożonymi - powiedział Liberski.

Poziom kwalifikacji wszystkich kierowników sklepów sieci Lidl będzie oceniany w ramach Development Center. Badanie określi poziom kompetencji uczestników we wszystkich kluczowych obszarach kompetencji. Na podstawie wyników dla każdego z nich utworzony zostanie indywidualny plan rozwoju, obejmujący zarówno szkolenia kierunkowe, jak i inne praktyczne działania doszkalające.

Kierownicy sklepów, którzy osiągną wymagany poziom kwalifikacji, obejmą nowe stanowisko - manager sklepu wraz z nowym zakresem obowiązków oraz otrzymają samochód służbowy.

Jak dodaje dyrektor Liberski - Lidl będzie pierwszą siecią handlową w Polsce, która wyposaży managerów sklepów w samochód służbowy. Będzie to najnowszy model Skody Fabii, który kierownicy placówek będą mogli wykorzystywać także w celach prywatnych.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • tyfky 29-04-2015, 23:10:
To dobrze, bo dbają o markę i będzie się rozwijała, ja uważam że świetnie, no a obecni pracownicy min w gowork.pl/opinie_czytaj,61741 robią im też dobrą reklamę

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 347) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.