Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl chce sprzedawać żywność w USA połowę taniej niż konkurencja

  • Autor: Puls Biznesu/Reuters
  • Data: 18-05-2017, 08:20
Lidl chce sprzedawać żywność w USA połowę taniej niż konkurencja
fot. shutterstock

Lidl zacznie latem ekspansję na amerykańskim rynku. Jak zapowiada, będzie tam oferować żywność nawet o 50 proc. taniej niż miejscowi rywale - informuje Puls Biznesu za Reuters.

Niemiecki detalista ma 10 tys. sklepów w 27 krajach świata. Zapowiada, że od połowy czerwca otworzy 20 pierwszych w USA. Po pierwszym roku ma ich mieć 100. Analitycy prognozują, że do 2020 roku Lidl będzie miał 330 sklepów w USA.

Zapowiadana przez Lidla niska cena oferowanej żywności będzie problemem dla rywali, którzy już prowadzą wojnę cenową. 

Więcej w Pulsie Biznesu

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 220) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH