Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl chce w 2018 r. zaskoczyć klientów nowymi promocjami

  • dlahandlu.pl
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 21-12-2017, 11:08
Lidl chce w 2018 r. zaskoczyć klientów nowymi promocjami
fot. shutterstock.com

Wejście na rynek usług turystycznych, programy lojalnościowe skierowane do dzieci, kilkadziesiąt nowych sklepów i otwarcie nowego centrum dystrybucyjnego – to główne wydarzenia w sieci Lidl w mijającym roku 2017. Spółka deklaruje, że w przyszłym roku chce utrzymać dotychczasowe tempo rozwoju.

- W roku 2017 nasza sieć rozwijała się w stałym, organicznym tempie -  otworzyliśmy kilkadziesiąt nowych sklepów na terenie całej Polski, a także zrealizowaliśmy modernizację wszystkich naszych obiektów. W minionym roku otworzyliśmy kolejne - 9 centrum dystrybucyjne w Będzinie, w Gminie Psary – mówi Aleksandra Robaszkiewicz PR manager Lidl Polska, w rozmowie z dlahandlu.pl.

Rok 2017 upłynął także pod znakiem rozszerzania oferty. Sieć zdecydowała się wprowadzić usługi turystyczne: we wrześniu oficjalnie rozpoczęła sprzedaż wycieczek na platformie lidl-podroze.pl.

- Postanowiliśmy także dostarczać klientom praktyczną wiedzę na temat win, połączoną z ocenami i rekomendacjami specjalistów oraz możliwość rezerwowania wybranych produktów on-line, na innowacyjnej platformie winnicalidla.pl – wymienia Aleksandra Robaszkiewicz.

Jak mówi, bardzo ważnym obszarem działań Lidla były w tym roku promocje – znacznie zwiększono ich ilość oraz zaproponowano nową prezentację produktów w ramach gazetek i katalogów produktowych. Zmieniono także prezentację treści na stronie internetowej.

- Do najciekawszych akcji promocyjnych należały działania skierowane do najmłodszych, promujące zdrowe i zbilansowane odżywianie poprzez zabawę figurkami Stikeez, które zawitały do sklepów Lidl w trzech odsłonach: „Stikeez – Owoce i Warzywa”, „Stikeez – Smerfy” oraz „Stieez – Star Wars”. Inną, uwielbianą przez maluchy ofertą, podkreślającą spożycie owoców i warzyw wśród juniorów były znane wszystkim Lidlaki – przypomina Aleksandra Robaszkiewicz.

Więcej na dlahandlu.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 524) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH