Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Lidl chce w 2018 r. zaskoczyć klientów nowymi promocjami

Wejście na rynek usług turystycznych, programy lojalnościowe skierowane do dzieci, kilkadziesiąt nowych sklepów i otwarcie nowego centrum dystrybucyjnego – to główne wydarzenia w sieci Lidl w mijającym roku 2017. Spółka deklaruje, że w przyszłym roku chce utrzymać dotychczasowe tempo rozwoju.

Lidl chce w 2018 r. zaskoczyć klientów nowymi promocjami
fot. shutterstock.com
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: www.dlahandlu.pl
Data: 21-12-2017, 11:08

- W roku 2017 nasza sieć rozwijała się w stałym, organicznym tempie -  otworzyliśmy kilkadziesiąt nowych sklepów na terenie całej Polski, a także zrealizowaliśmy modernizację wszystkich naszych obiektów. W minionym roku otworzyliśmy kolejne - 9 centrum dystrybucyjne w Będzinie, w Gminie Psary – mówi Aleksandra Robaszkiewicz PR manager Lidl Polska, w rozmowie z dlahandlu.pl.

Rok 2017 upłynął także pod znakiem rozszerzania oferty. Sieć zdecydowała się wprowadzić usługi turystyczne: we wrześniu oficjalnie rozpoczęła sprzedaż wycieczek na platformie lidl-podroze.pl.

- Postanowiliśmy także dostarczać klientom praktyczną wiedzę na temat win, połączoną z ocenami i rekomendacjami specjalistów oraz możliwość rezerwowania wybranych produktów on-line, na innowacyjnej platformie winnicalidla.pl – wymienia Aleksandra Robaszkiewicz.

Jak mówi, bardzo ważnym obszarem działań Lidla były w tym roku promocje – znacznie zwiększono ich ilość oraz zaproponowano nową prezentację produktów w ramach gazetek i katalogów produktowych. Zmieniono także prezentację treści na stronie internetowej.

- Do najciekawszych akcji promocyjnych należały działania skierowane do najmłodszych, promujące zdrowe i zbilansowane odżywianie poprzez zabawę figurkami Stikeez, które zawitały do sklepów Lidl w trzech odsłonach: „Stikeez – Owoce i Warzywa”, „Stikeez – Smerfy” oraz „Stieez – Star Wars”. Inną, uwielbianą przez maluchy ofertą, podkreślającą spożycie owoców i warzyw wśród juniorów były znane wszystkim Lidlaki – przypomina Aleksandra Robaszkiewicz.

Więcej na dlahandlu.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    Aleksandra Robaszkiewicz RSS ALERT    /    promocje Lidla RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.91.185.49
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.