REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Lidl chce zwiększyć sprzedaż w weekendy

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 19-09-2015, 10:31
Lidl chce zwiększyć sprzedaż w weekendy
Sklep sieci Lidl; fot. shutterstock.com

Lidl stara się ściągnąć do swoich sklepów większą liczbę klientów na sobotnie i niedzielne zakupy. Sieć wprowadziła specjalną ofertę promocyjną "Wielkie weekendowe zakupy w Lidlu", w ramach której na kilka wybranych produktów mocno obniża ceny. Sprzedaż w weekendy wspiera także nowa kampania z Dorotą Wellman i Karolem Okrasą.

REKLAMA

Dotychczas Lidl znany był z tygodniowych akcji tematycznych, teraz - już od pewnego czasu - oferuje klientom promocje weekendowe. Lidl pokazuje swoją specjalną ofertę w gazetkach handlowych, jednocześnie prowadzona jest kampania m.in. w rozgłośniach radiowych.

Weekendowe promocje doskonale dopełniają się z nowym konceptem promocyjnym sieci, który ruszył z początkiem września. W ramach kampanii powstał innowacyjny format w konwencji talk show „Dorota, Karol i Goście”, gdzie dziennikarka Dorotą Wellman i profesjonalny kucharz Karol Okrasa wraz z zaproszonymi gośćmi gotują i dyskutują w Kuchni Lidla m.in. o jedzeniu, kulturze gotowania i zwyczajach kulinarnych poszczególnych narodów.

Program jest emitowany w TVP1 w każdą sobotę o 17:15 oraz w każdą niedzielę ok. godziny 19:50. Każdy program ma swoją zapowiedź w poprzedzającym tygodniu. Jednocześnie Lidl obniża w weekendy ceny produktów, które są promowane i wykorzystywane do przygotowania potraw w programie Wellman i Okrasy. W ten sposób sieć napędza swoją sprzedaż nie tylko akcjami tematycznymi, które ściągają klientów od poniedziałku do piątku, ale zachęcają do większych zakupów klientów odwiedzających sklepy w weekendy, a jednocześnie przyciąga nowych.

W ciągu ostatniego miesiąca Lidl wydał na telewizyjną reklamę ponad 43 mln zł, promując głównie nowy koncept reklamowy „Dorota, Karol i Goście”. Czy te wydatki się opłaciły, czy nowy koncept zaskoczył i został zaakceptowany przez polskich klientów zobaczymy w ciągu kolejnych 2-3 miesięcy.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje ponad 9000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 550.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 116) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH