Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl - co tydzień ten sam sklep w nowej odsłonie

  • Autor: Paulina Bełżecka, portalspozywczy.pl
  • Data: 08-08-2014, 15:59
Lidl - co tydzień ten sam sklep w nowej odsłonie
Sklep sieci Lidl. fot. Daas

Tajemnicą sukcesu Lidla w Polsce jest umiejętna walka ze sklepową nudą i rutyną. Nudą, która jest w stanie położyć każdy biznes handlowy. Niemiecki operator znalazł sposób na to, aby klient wracając do sklepów sieci miał wrażenie, że - oprócz podstawowego asortymentu - za każdym razem dostaje coś "nowego, ciekawego i wyjątkowego". Lidl systematycznie inwestuje w kolejne projekty, które krok po kroku zmienią wizerunek tej sieci. Niemiecki operator tworzy sklep ery post-dyskontowej.

Dalsza część artykułu (98%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi „Strefa premium”. Kliknij tutaj aby się zalogować lub zarejestruj konto.

Kliknij tutaj, aby zobaczyć szczegółowe informacje o "Strefie premium". Aktualna oferta cenowa jest dostępna tutaj.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (8 580) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH