Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl coraz bliżej 550 sklepów w Polsce

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 07-01-2015, 22:24
Lidl coraz bliżej 550 sklepów w Polsce
Sklep sieci Lidl. fot. wikimedia.org

Sieć Lidl zbliża się do liczby 550 sklepów na polskim rynku. Tym samym, w ciągu ostatniego roku sieć otworzyła ponad 40 nowych placówek. Warto przypomnieć, że 500. sklep sieci został otwarty 3 października 2013 r. w Komornikach pod Poznaniem.

Według oficjalnych zapowiedzi władz sieci Lidl w Polsce, w 2014 r. i kolejnych latach operator chce się rozwijać w tempie ponad 30 sklepów rocznie. Dodatkowo operator systematycznie przeprowadza modernizację kilkunastu, lub więcej, placówek rocznie.

W 10 największych miastach w Polsce, czyli w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie i Katowicach (i okolicznych miejscowościach) działa już ok. 150 placówek sieci Lidl. Sieć z nowym "supermarketowym" konceptem architektonicznym będzie otwierać coraz więcej sklepów w większych miastach - wchodząc na osiedla mieszkalne, do "miejscowości sypialni" otaczających aglomeracje miejskie - jednocześnie przygotowując się do otwierania mniejszego, typowo miejskiego formatu sklepu.

Lidl poszerza także ofertę, wprowadzając na półki swoich sklepów "Nowości Lidla" tak pod marką własną (Mikado, Nautica, Baroni, Pikok) jak i produkty markowe (Mlekovita).

W najbliższych latach można spodziewać się systematycznego rozwijania asortymentu sałatek (ready to eat/use) i dań gotowych do spożycia, w tym oferty garmażeryjnej. Duży nacisk sieć położy na wyroby BIO, ekologiczne, czyli produkty, które mogą wpływać pozytywnie na zdrowie klientów, a jednocześnie pomocne w szybkim przygotowaniu posiłku.

Lidl będzie wzmacniał wizerunek atrakcyjnego pod względem cenowo-promocyjnym supermarketu po sąsiedzku z przeznaczeniem na codzienne zakupy. Sklepu oferującego "urozmaiconą" ofertę, a także bogaty i atrakcyjny asortyment w kategorii non-food.

Sieć inwestuje także w dział z alkoholami i winami. Oprócz systemaczego rozwijania oferty win, w ciągu ostatnich miesięcy na półkach sklepów sieci pojawiło się znacznie więcej m.in. markowych burbonów i whiskey.

Lidl rozwija i modernizuje koncept "Ryneczku Lidla" z ofertą świeżych warzyw i owoców, w tym produktów BIO. Tam, gdzie to możliwe, czyli w sklepach o odpowiedniej powierzchni, sieć wprowadza "działy nowej generacji" z odpiekiem pieczywa "Chrupiące z pieca". Warto zaznaczyć, że piece do odpieku pieczywa klienci mogą już znaleźć w niemal wszystkich sklepach Lidl działających w naszym kraju.

Lidl rozwija także inne koncepty handlowe, takie jak Browarnia Lidla (dział z piwami), a także Kuchnia Lidla, Cukiernia Lidla, czy Spiżarnia Lidla, które w przyszłości mogą wyjść poza projekt doradczo-promocyjny i przekształcić się w realne projekty sprzedażowe.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 691) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH