Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl i Biedronka nie oszczędzają na reklamie przed Bożym Narodzeniem

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 15-12-2017, 13:14
Lidl i Biedronka nie oszczędzają na reklamie przed Bożym Narodzeniem

Jak wynika z danych firmy Nielsen, w okresie od 27 listopada do 10 grudnia Lidl przeznaczył na reklamę w telewizji 23,7 mln zł, a Biedronka 20,6 mln zł.

W tygodniu od 27 listopada do 3 grudnia Lidl zajął drugie miejsce w zestawieniu 10 największych telewizyjnych reklamodawców, wydając w tym medium 12,8 mln zł. Na 4. pozycji uplasowała się Biedronka z wydatkami rzędu 7,7 mln zł. Pierwszą dziesiątkę zamyka Tesco, które na reklamę w telewizji przeznaczyło 5,6 mln zł.

W tygodniu od 4 do 10 grudnia liderem zestawienia została Biedronka, która wydała na reklamę 12,9 mln zł. Na 3. miejscu uplasował się Lidl, który tym razem przeznaczył na ten cel 10,8 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 798) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH