Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Lidl i Biedronka nie oszczędzają na reklamie przed Bożym Narodzeniem

Jak wynika z danych firmy Nielsen, w okresie od 27 listopada do 10 grudnia Lidl przeznaczył na reklamę w telewizji 23,7 mln zł, a Biedronka 20,6 mln zł.

Lidl i Biedronka nie oszczędzają na reklamie przed Bożym Narodzeniem

W tygodniu od 27 listopada do 3 grudnia Lidl zajął drugie miejsce w zestawieniu 10 największych telewizyjnych reklamodawców, wydając w tym medium 12,8 mln zł. Na 4. pozycji uplasowała się Biedronka z wydatkami rzędu 7,7 mln zł. Pierwszą dziesiątkę zamyka Tesco, które na reklamę w telewizji przeznaczyło 5,6 mln zł.

W tygodniu od 4 do 10 grudnia liderem zestawienia została Biedronka, która wydała na reklamę 12,9 mln zł. Na 3. miejscu uplasował się Lidl, który tym razem przeznaczył na ten cel 10,8 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    Biedronka RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    sieci handlowe w Polsce RSS ALERT    /    reklama Biedronki RSS ALERT    /    Boże Narodzenie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.84.186.122
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.