Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl i Biedronka w zestawieniu Top 10 największych reklamodawców

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 31-05-2012, 10:30

W okresie od 21 do 27 maja sieć Lidl wydała na reklamę telewizyjną 4 592 710 zł (5 583 295 zł tydzień wcześniej). Do zestawienia Top 10 największych reklamodawców powróciła Biedronka z wydatkami rzędu 6 299 328 zł.

Dane firmy Nielsen podawane są na podstawie oficjalnych cenników telewizyjnych. Na reklamę żywności wydano w tym czasie 98 812 333 zł.

Top 10 marek, których reklamy najczęściej wystepowały w telewizji, znalały się odpowiednio: Orange, Play, Plus, Biedronka. Knorr, Nivea. PZU Życie, T-mobile, Lidl, Algida.

Czytaj więcej w serwisie dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 451) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH